Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå som gutten min er 3 mnd. så skal jo han sitte med ansiktet mot brystet mitt. Men når er dem gamle nok til og snus andre veien? Er det snakk om hvor mange mnd. dem er, eller er det når de kan holde hode oppe selv?

Og på babybjørn bæresele, når man skal brette ned den kanten.. Skal den festes, eller bare brettes ned? jeg finner ingen knapper og feste den til hvertfall..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når han er sterk nok i nakken, kan han sitte andre veien. Vår gutt satt andre veien når han var 3 mnd. Det er jo individuelt hvor tidlig de kan det.

Den skal festes, ja. Du fester den på samme knottene som når du har den opp.

Skrevet

Ja, jeg fester den jo.. Men den er da bare til og vippe opp igjen uten og ta opp noen knapper liksom?

Gutten min holder hode oppe selv nå han også.. Så da kan jeg allerede nå ha han litt andre veien da?

Takk for svar=D

Skrevet

Vi har noen "knotter" vi fester den til... altså, de samme festene som den festes til ellers. Og da sitter den der.. må løsne den fra knottene for å vippe den opp igjen.

Det er bare å prøve dere forsiktig fram med å ha han framovervendt det :)

Skrevet

Jeg spurte da vi var på 4.mnd kontroll med fysioterapeut og hun svarte ved 3-4mnd alderen når de kunne holde hodet selv. Vær obs på at det kan fort bli veldig mye inntrykk på de små og bruk det kun i korte perioder av gangen slik at de ikke blir overstimulert.

Junior synes det er kjempestas å få sitte der:)

Skrevet

Ja, tenkte jeg bare skulle bruke den hjemme når han ikke vil noe annet enn opp og jeg har ting jeg må gjøre, eller korte turer på butikken.. Sikkert kjempestas det! For han liker ikke så godt og sitte i de bilstolene oppå handlevognene..

Takk for svar=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...