Gå til innhold

noen som har erfaring???

Anbefalte innlegg

Har bare et lite spørsmål ettersom jeg er gravid for første gang å er litt redd!!

Jeg er 12+3 uker på vei. I dag fikk jeg voldsomme smerter i magen og har blødd litt. Det er ikke mye som har kommet av blod, bare litt. Men jeg har hatt smerter som har kjentes ut som sterke mens smerter i noen timer nå ( skulle normalt ha hatt mensen nå). Er veldi bekymret...hva kan det være? Er det noen som har vært borti noen av det samme??

MVH redd førstegangs gravid

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9465333-noen-som-har-erfaring/
Del på andre sider

Fortsetter under...

heisann... det trenger nok ikke og være noe, er ikke unormalt, ut i fra det jeg har lest.... det samme skjedde med meg m junior, den gangen var jeg 12+1, men jeg dro og sjekka... der var han sprell levende :-) men det såg ut som det kunne ha vært to.. men det er naturens egen måte og ordne opp i.. sånn for din egen del ville jeg nok ha tatt en tur innom sykehuset bare for og berolige deg selv, bare ring nedover direkte, trenger ikke og gå gjennom legen din... Lykke til, men alt er nok bare bra skal du se :-)

Det trenger ikke være noe - som "gullet" skriver over her... der er noen mødre som må gjennom slike opplevelser. Og alt er enda bra med barnet i magen - men skjønner at du tenker en del på det, det er alltid godt med en prat med lege eller jordmor for å få profesjonelle råd. ;)

Hjemme fra sykehuset igjen. I går var jeg til legen å hørte på fosterlyden å fikk beskjed om at alt var bra...Har vært i super form å lykkeli heile veien. I dag kl 12 begynte smertene i magen å et par dråpa blod. kl 16 hadde det enda ikke gidd seg å redselen kom, så jeg dro til legevakten. kl 20.10 lå jeg i narkose å hadde utskraping. Tok litt tid før jeg turte å melde meg inn hær...men tenkte nå som det var gått over 12 uker, så var di fleste farer over...dere får ha lykke til vidre.

Annonse

Huff dette var trist,vet hvordan det er å miste har selv en MA i februar bak meg. Ta den tiden dere trenger til å komme dere gjennom dette, og prøv når dere føler dere klar til det igjen.

Jeg ville bli gravid så fort som mulig etter MA,om det var før jeg fikk igjen mensen hadde ikke noe å si,men jeg er i ettertid glad for at jeg hadde mensen først,ble gravid i 1pp. Så slapp jeg ivertfall å gå rundt å være glad for at det skulle gå galt igjen pga at jeg ble gravid før mensen.

Masse trøsteklemmer sendes til deg!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...