Gå til innhold

hjerteslag 158-160...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har tre jenter og de har ligget på 150++++, var hos lege i uke 14 og da var hjertelyden på 150......blir kanskje tulla nr. 4...Ikke dårlig det jenter ...Synes jeg er flink og produktiv jeg, men nå er det brå stopp!!! Ingen flere nurk på meg nå...Koselig med mange barn.

Annonse

synes det var litt rart at hun sa det jeg også, men det kan godt henne hun ikke la så mye i det som jeg trodde asså! blir like glad for begge kjønn vi, det er ikke de, men jeg gleder ¨meg til og vite slik at jeg kan danne meg ett "bilde av nurket"

har tre jenter og har hatt alt fra 120-160 på dem.........tror dette er bare overtro....prøvde med ring og den gav tre jenter og en gutt på meg...hehe... spennende å se om det stemmer...da må jeg nesten bare bli overtroisk....uansett er alt velkommen og som babykos71 sier så er d jo llitt av en prestasjon å få fire prinsesser, dette er også min siste.......men d har jeg visst sagt før ..:), og hver alder krever sitt, synest d er tenåringen i huset som faktisk tar mest tid, men så er hun også flink til å hjelpe når vi spør om noe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...