Gå til innhold

Kan jeg kalle han Matteus

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes det er veldig pent, men mange sier til meg at folk vil forveksle det med Mathias. Men de er vel ikke mer like enn veldig mange andre navn som finnes?

Hva synes dere om Matteus til en gutt med brune øyne og svart hår?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes Matteus er et fælt navn, liker heller ikke Mathias. Bortsett fra det så tror jeg nok ikke de to navnene vil forveksles, de er jo ikke like. Som å si at Magnus og Markus vil forveksles.

Skrevet

Mitt favoritt guttenavn!

Skrevet

Kjempefint!!!

Jeg tror ikke det vil forveksles da, det er da et gaske så annet navn, så jeg vil si meg enig i det du sier, at det er mange andre navn som har likheter mellom seg!

Den lille gutten med brune øyne og svart hår får et perfekt navn, om han blir kalt Matteus! Det tror jeg, ja!

Skrevet

Håper duf år Markus, Lukas og JOhannes også, da har du liksom "evangelistene mine"

Matteus er ikke fint, Matteus Milde Moses

Skrevet

Er ikke noe i veien med det navnet. Vet om en nyyyydelig liten gutt som heter det.

Navn som Leander, Krisander og Davinder derimot, - De er frastøtende!

Skrevet

lurer på om jeg skal kalle gutten min det å... men mattheus

Skrevet

Nydelig navn!! Men min kjære synes dessverre det blir for bibelsk. Kan ikke forveksles med Mathias synes jeg, det er jo også fint, men huff så kjedelig og vanlig!!!!

Skrevet

Et fint navn, men for meg så gir det veldig mange dårlige assosiasjoner til en (ekstremt dårlig) rosevin...

Skrevet

Jeg tenker bare på biblen med det navne..ville ikke valgt det om jeg ikke var velldi relgiøs..

Skrevet

Matteus er helt greit d, men syns kanskje at Matteo/Matheo er et godt alternativ. Og et litt mer "spennende" navn kanskje? :)

Skrevet

Ja det kan du! Har en nevø som heter Mattis, folk sa det samme til de om at det var jo nesten Mathias bla bla men ingen kaller han Mathias. Han heter jo Mattis! Det er ikke så vanskelig! Blir jo som Nicholas og Nicholai, ligner jo men er ikke samme navnet. Gå fpr Matteus vis du liker det =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...