Gå til innhold

Jeg orker snart ikke mer:0(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann.

Jeg er så sliten og trøtt for tiden og føler jeg bare bare fungerer fysisk uten å være til stede.

Dette svangerskapet var absolutt ikke planlagt og jeg ville aldri egentlig ha tre barn.

Jeg brukte prevansjon men ble gravid likevel.

Vet det er mange som tenker at jeg burde være glad for å være så "heldig" å få tre barn men jeg tror at jeg er så langt nede nå at jeg ikke ser noen lysglimt.

Jeg har over lang tid kanskje kjørt meg for hardt.Har ikke hatt alenetid på det jeg kan huske.

Jeg har jo tross alt to barn som krever meg 100 % og jeg føler ikke at jeg har energi til å gi det lille ekstra.

Når jeg våkner om morgenen nå føler jeg meg så tom og så trist.

og bedre vil det jo ikke akuratt bli så lenge vi venter en til.

Jeg klarer bare ikke å ta abort heller for det må jeg leve med resten av livet.tror nok at det vil gjøre saken mye verre.

Jeg har heller ikke så mange som kan avlaste meg så det blir til at det blir jeg som må ta meg av barna.

Mannen min hjelper jo han også men jeg tror nok at dette er noe som jeg har fått over lang tid.

Syntes dette er så skummelt..det å føle seg så tom liksom.

Måtte bare dele dette med noen.....

Hilsen sliten mamma:0(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff... Trist å høre at du føler det sånn i en tid som egentlig skal være gledelig.. Hva med å ordne seg en langweekend uten barna? Snakk med familie el venner og fiks barnepass og ta en langhelg på hotell - uten NOEN planer annet enn å slappe av. Hvis økonomien hindrer dere i å dra bort kan dere bare ta en helg alene hjemme med god mat og ellers det dere måtte ønske å gjøre. Sikkert mange som vil være forståelsesfull med tanke på at dere trenger et pusterom før nr tre kommer.. og dermed stiller opp. En sånn helg kan gjøre underverker..! Håper det ordner seg.. Lykke til!

Skrevet

Jeg vil råde deg til å ta kontakt med fastlegen evt. en helsesøster som du stoler på. Det er mulig at du er på vei inn i en depresjon, noe som er sævrt forståelig tatt din situasjon i betraktning - det virker som du har det veldig slitsomt om dagen! Legen har taushetsplikt, og vil garantert hjelpe deg videre. Lykke til!

Skrevet

Hei du slitne mamma!

Ser at du er kommet i nøyaktig samme situasjon som meg. Eller, jeg har ett nettverk rundt meg som hjelper meg men man står jo mye alene med det i hverdagen uansett.

Jeg ble også på vei med nr 3 med en litt ubehagelig overraskelse, og er vel ikke kommet helt dit enda at jeg gleder meg. Vi har i hvertfall bestemt at vi skal beholde. Er kommet i uke 7+4 idag.

Du sier du føler deg tom og trist på morgenen. Det kan være ett tegn på at du har en mild depresjon. Det å ikke se lys i tunnellen er tungt og skulle være noe en slapp å slite med. Du burde forsøke å få hjelp, og be fastlegen din om å søke deg til VOP for konsultasjon. Det å bære fram 3 barn er en stor påkjenning for kroppen og psyken. Man skal ikke stikke under en stol at det kan bli for mye å klare alene. Om du i tillegg har svangerskapsplager blir saken enda verre.

Søk hjelp nå, så du har energi til overs når minsten kommer. Jeg snakker av erfaring.

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...