superk Skrevet 31. mai 2007 #1 Skrevet 31. mai 2007 Etter SA i april, viste testen nå en svak positiv strek. Jeg er i skyene!!! Skal ha en samtale med jordmor på tlf senere i dag, fordi jeg var så fryktelig skuffet over legen min forrige gang. Muligens får jeg gå bare til jordmor og ikke til lege. blodprøver og slikt får jeg tatt på sykehuset. Håper virkelig dette går veien nå! Håper dere vil ta meg vel imot her i 1.trimester. Kommer nok til å trenge litt støtte etter det jeg opplevde forrige gang. Regn med litt dumme spørsmål og tanker styrt av hormoner...
Mamma'n til Martin & Mille :) Skrevet 31. mai 2007 #2 Skrevet 31. mai 2007 Velkommen skal du være vettu =) Langt er du på vei?
superk Skrevet 31. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 31. mai 2007 Vanskelig å vite. Hadde SA i april og sluttet å blø 2.mai. Har ikke hatt mensen imellom. Skulle vel ha hatt det, men vi har ikke brydd oss om prevansjon. Har egentlig ikke hatt noe særlig sex heller. Regner med å få tidlig ul for å vite termin, men tenker ikke på det nå. Nå må jeg bare tenke på å ta det med ro og ikke stresse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå