Gå til innhold

8 mnd og ligge på gulvet.. hva skjer hos dere???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Først når snuppa var 7,5mnd klarte ho å snu seg fra rygg til mage, og likte sånn passelig å ligge på magen... Når ho var 8mnd og 3 daga, rulla ho jammen meg tilbake på ryggen igjen, så no er ho en levende støvsuger sånn som ho ruller hele tiden på gulvet... men har ikke helt skjønt at ho må rulle tilbake om ho krasjer i noe, men det kommer vel. Ellers skyve ho seg bare litt bakover, og liker ikke noe særlig å stå i fanget, hopper heller ikke der.. Beina e stive som stokker!

Ellers sitter ho i "lekegrinda", og elsker det. Men legger seg ned på puta bak om ho vil det...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei Oktobermamma!

Jenta mi er åsså bedagelig anlagt:) Hun ligger mye på magen, men hun liker det ikke, og hun har tydeligvis ikke skjønt dette med åling og kryping. Vi har trent og trent, rullet rundt, krysset bena. Jeg vet ikke hvor mange timer jeg har ligget på den lekematta for og holde henne med selskap. Men det virker egentlig ikke som om det har noen hensikt, tror kansje det bare må komme når det kommer.

Jeg bruker ikke la henne ligge og hylskrike, tror ikke sjangsene er så store for at hun skal lære seg og krype mitt i skrikinga så jeg lar henne egentlig bare gjøre som hun vil. Det kommer nok ettervert:)

Jeg har til dags dato ikke hørt om noen som ikke kan gå fordi de aldri lærte seg det da de var små....

Skrevet

Så sant så sant Simselimsen:=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...