LisaColli Skrevet 31. mai 2007 #1 Skrevet 31. mai 2007 hun virker helt fin ellers da. løs i magen, plages litt rett før hun må bæsje. har våte bleier. er det bare tenner, eller kan det være grunn til bekymring?
7 oktober- ble mamma 6 okt=) Skrevet 31. mai 2007 #2 Skrevet 31. mai 2007 Bedre å ringe en gang for mye er m in filosofi;=)
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2007 #3 Skrevet 31. mai 2007 Det går et stygt virus nu som gir diare. Så ta det med ro et par dager til, kan va lurt å gi en blanding av farris uten kullsyre og eplemost for å holde bedre på vætske. Minstemann har hatt diare noen dager, i tillegg til litt feber og en dag oppkast, var til legen med han, og hun sa: Gi farris+ eplemost og ring igjen etter 6 dager.
LisaColli Skrevet 31. mai 2007 Forfatter #4 Skrevet 31. mai 2007 ok. da er spm; må jeg ringe fastlegen eller kan jeg ringe hs? får aldri prate med legen min uansett, bare de kjerringene bak disken..
LisaColli Skrevet 31. mai 2007 Forfatter #5 Skrevet 31. mai 2007 ok, hvor gammel er gutten din da? skal jeg riste ut kullsyra da? blande 50/50?
LisaColli Skrevet 31. mai 2007 Forfatter #6 Skrevet 31. mai 2007 ringte legen, men fikk jo bare snakke med kjerringa bak disken da. hun lo av meg, fordi dette var jo så vanlig når de får tenner. skulle se det an noen dager. teite kjerring, må da skjønne at man kan bli litt bekymret som førstegangsmor. jeg har lest at hvis de har diarè i mer enn 3 dager, skal man kontakte lege. jaja..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå