elsker☆deg☆gutten☆min Skrevet 31. mai 2007 #1 Skrevet 31. mai 2007 jeg skriver igjen jeg, jeg har tre innlegg på en halvtime=) men har sååå mange sp.mål.... er det sånn, att hvis man tenker å planlegger for mye mtp.åbli gravid så kan det ta lengere tid? eller att det, hvis man ikke tenker på det, lever som normalt å tar en dag om gangen, man bare IKKE tenker på å bli gravid- sååå blir man gravid.... kan dette stemme?
Gjest Skrevet 31. mai 2007 #2 Skrevet 31. mai 2007 Les denne du hjertestarter ) "Til alle dere som føler dere 'stresser' med det å bli gravid" Har dyttet den opp til deg )
Dyne&Pute Skrevet 31. mai 2007 #3 Skrevet 31. mai 2007 Noen sier at hvis man stresser så tar det tid og andre sier at det ikke har noe å si. Men jeg tror selv at det har litt innvirkning hvis man stresser med det.. Men det er også det verste folk sier til deg hvis du har prøvd en stund Då sier de: Du må ikke stresse med det, då skjer det! Det er så irriterende når folk sier det!! hihi! Skjønner du har mange sp.mål! Håper du slipper å vente så lenge på å bli gravid! Masse lykke til med prøvingen! Det er en spennende tid!
rufsa77 Skrevet 31. mai 2007 #4 Skrevet 31. mai 2007 Hei igjen! :-) Det er mange eksempler på de som har "gitt opp" og så sitter spira der..men som en annen her sa for ikke så lenge siden: for noen tar det lang tid, for andre går det fort! Det finnes ikke noen bevis for at ulike former for stress skal gjøre det vanskeligere å bli gravid...eller at det går fortere om man ikke tenker på det. Selv slutta jeg på prevensjon nov 2005. Jeg tenkte egentlig ikke så mye på det det første året, for det er helt normalt at det kan ta ett år.. Jeg har pco og har visst hele tiden at jeg har færre el enn nomalt..men hadde håpet at naturen skulle ordne opp selv.. Det har den ikke gjort...
kattungen Skrevet 31. mai 2007 #5 Skrevet 31. mai 2007 Jeg spurte legen min om akkurat det. Hun mente at en befruktning er en veldig sterk biologisk prosess som skjer uavhengig av psyke. Hun sa; tenk folk som opplever traumer, krig osv, de blir jo gravide på tross av enormt stress. Det var hennes synspunkt, og det hjalp meg til å stresse ned:)
Ellapia Skrevet 31. mai 2007 #6 Skrevet 31. mai 2007 Det ligger et innleggg lengre ned om akkurat dette... det var veldig bra skrevet... het noe som til dere som stresser... se der...=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå