Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så en tråd her en dag ang morsfølelse. Dere som ikke fikk den berømte morsfølelsen med engang, kom den plutselig eller litt etter litt? Er så redd jeg ikke skal få morsfølelse for gutten min....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hmm. Jeg fikk ikke noe orntlig morsfølelse jeg heller. Først etter 3 måneder dukket den opp litt etter litt... Etter først 6 måneder hadde jeg den fult og helt. Var temmlig beskymra en stund selv om jeg egnet meg som mor. Tror ikke du skal tenke for mye på det, prøv og kose deg med den lille og slapp litt mer av :o)

Skrevet

Tror jeg rett og slett var for sliten til å føle morsfølelsen i starten!

Skrevet

Hvordan definere morsfølelse da?!?!?! I begynnelsen var vi vel mest opprømt over babyen, fødselen og den nye tilværelsen. Og så fikk datteren vår kolikk så vi var nokså slitne og sjokkerte de første mnd. Jeg er blitt så vanvittig glad i datteren vår. Er tungt å stå opp på morgenen, men når hun ler når jeg kommer inn på soverommet hennes for å ta henne opp så er jeg ikke såå trøtt likevel. Gleder meg til å se henne når jeg har vært ute av huset, gleder meg til å gjøre ting sammen med henne, både kortsiktige og langsiktige planer. Er skikkelig stolt av henne og synes virkelig at hun er den nydeligste ungen i hele verden ...hihi :) Det er litt av dette jeg legger i morsfølelse, men for meg har ihvertfall dette kommet etterhvert.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...