Gå til innhold

uregelmessig mens etter avsluttet p-piller?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har hørt av folk att di som ikke bruker p-piller har heller ikke regelmessig mens, mulig dette stemmer men, jeg som nylig har sluttet med p-pilla da, får jeg mens som forventet som da jeg brukte pilla eller?

med pilla skal jeg ha mens 14.juni, men nå har jeg avsluttet pilla, vil jeg fortsatt få den til den datoen da? har alltid hatt regelmessig mens tidligere!!!!!!!! (men det var med pilla)

klemmis

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Med pillen får man mensen til samme tid hver gang, men det kan man uten og asså.. Jeg hadde veldig regelmessig mens før jeg begynte på pillen. Noen får veldig uregelmessig mens etter de har sluttet på pillen og andre ikke.. Dette er veldig individuelt..

Da jeg sluttet, fikk jeg mensen tilbake som normalt med engang, og har siden hatt sykluser på 28-29 dager..

Skrevet

tusen takk sessan, så flink du er til å svare=)

kanskje du kan svare litt på mitt 3.inlegg også??? (hehe)

Skrevet

hei.begynte ikke på pillen igjen etter siste menstruasjon,da fikk jeg den 12. mai.venter på den til neste helg, altså den 9,

men dette blir første menstruasjon på "egen Hånd", så er så spent på når den kommer. har ikke peiling på hvordan syklusen min er/blir.

Skrevet

Jeg sluttet på pillen i begynnelsen av mars og fikk da siste pille-mens på riktig dag. Men neste mnd fikk jeg mensen 6 dager på overtid og den siste mensen jeg hadde kom 12 dager på etterskudd...så blir spennende å se når neste mens dukker opp. Skal egentlig få den den 15. juni. Så for min del har det blitt litt (sy)kluss i opplegget etter slutt på pillen. Jeg hadde helt regelmessig mens når jeg gikk på pilla, 28 dager mellom hver gang. Gikk på den i 7 år.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...