Anonym bruker Skrevet 31. mai 2007 #1 Skrevet 31. mai 2007 Endelig litt på bedringens vei, men det har vært tøffe dager! Aldri spydd så mye i hele mitt liv. Trodde først det var symptomene som satte inn for all kraft, men skjønte etterhvert det var skikkelig spysyke. Blir jo litt bekymret for den lille i magen( 9 uker), men satser på den tar næringen den trenger!
Gjest Skrevet 31. mai 2007 #2 Skrevet 31. mai 2007 Heeh..her kan jeg holde deg med selskap. Våknet sju søndag og begynte et maraton av oppkast-runder. Var sikker på at det var morgenkvalmen som skulle la meg få svi etter de første fem ukene uten noe særlig kvalme, men da jeg var kommet opp i rundt 15 ganger med oppkast begynte jeg så smått å innse at dette umulig kunne være morgenkvalme. Kastet videre opp godt over tjue ganger den dagen - er virkelig det verste jeg har vært med på på lenge! Nå er det heldigvis over - sliter litt med grav.kvalme, men jeg trøster meg med at det ikke er noen ting i forhold til omgangssyke. Fysj. Føler med deg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå