Anonym bruker Skrevet 31. mai 2007 #1 Skrevet 31. mai 2007 Fant ut at jeg er gravid i helga. Dette var planlagt, så mannen min og jeg er kjempe glade! Vi valgte å fortelle det til kommende besteforeldre, for så å holde det hemmelig frem til 12. uke. I går fikk jeg en sms av kusina mi. Mamma hadde fortalt det til tanta mi!! Tante hadde bursdag, så hun hadde både barn og barnebarn på besøk - og dette ble fortalt rundt bordet. Nå vet alle det! Jeg ble så sint at jeg ringte mamma og skrek til henne i tlf. Ba henne ringe tanta mi med EN gang, og at hun skulle be alle om å holde kjeft. Jeg har en stoor familie, så det er fremdeles mange som ikke vet. Deriblant mine søsken. Jeg er så lei meg for at de ikke får vite det først... Uff, tenk om jeg mister nå da! (er 4+2). Da vet jo halve familien det!
Delirium Skrevet 31. mai 2007 #2 Skrevet 31. mai 2007 Jeg kjenner jeg blir sint på dine vegne. Jeg håper virkelig at det lar seg ordne at nyheten ikke sprer seg enda videre før du er klar for det. Dette skulle vert din og mannen din sin hemmelighet til dere var klare for å fortelle det videre. Det var dere som skulle få se alles reaksjon. Åh..jeg blir faktisk lei meg.. Det var vel ikke mye til oppmuntring fra min side, men det var så lett å sette seg inn i følelsene ved et slikt tillitsbrudd. Som du sa..tenk om du mister? Nei, det er ikke noe å tenke på uten grunn. Sagt er sagt..gjort er gjort. Nå får din mor gjøre sitt beste for å fikse det som kan fikses. Og du må tenke på deg og din lille.. Babyen den er der og den gleden er din Uansett hvem som vet...
Tigermor. Skrevet 31. mai 2007 #3 Skrevet 31. mai 2007 Skikkelig dårlig gjort av mora di =( Når du forteller noe som skal være hemmelig burde hun virkelig klart å holdt den hemmeligheten ja!!
april d. Skrevet 31. mai 2007 #4 Skrevet 31. mai 2007 Moren din gjorde det nok bare fordi hun er så glad, men hvis jeg var deg så ville jeg likevel ha sagt til henne at HUN er den som må ringe rundt og fortelle det til folk hvis du mister nå. Jeg mistet selv i uke 6/7, og det var rett etter at vi hadde fortalt det til den nærmeste familien. Nå er jeg igjen i uke 6, men har bare sagt det til mamma og en god venninne. Det er så ubehaglig å skuffe folk sånn selv om det ikke er din egen feil, liksom. Jeg håper det går bra med den bittelille i magen din, og det gjør det nok sikkert også! Klem fra
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2007 #5 Skrevet 31. mai 2007 Du har vel bare deg selv å takke... Veldig dumt å fortelle det til noen så tidlig!
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2007 #6 Skrevet 31. mai 2007 Helt enig med siste anonym.Du er jo bare dum hvis du forteller det så tidlig.Hvorfor kan ikke du og barnefaren venne dere til tanken,og ha en liten hemmelighet bare du og han vet om.
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2007 #7 Skrevet 31. mai 2007 De aller fleste stoler vel på mora si, vel! Synes ikke man kan kritisere HI for DET, i hvert fall! Jeg antar at disse siste anonyme har vokst opp med et forferdelig dårlig forhold til de rundt seg siden de ikke stoler på noen. Så trist!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå