Olimor Skrevet 31. mai 2007 #1 Del Skrevet 31. mai 2007 Noen som har / har hatt eller kjenner noen som har dette? Det skal visst være veldig sjelden, og de aller aller fleste som får det blir kvitt det av seg selv innen få måneder, men noen veldig veldig få får det kronisk, og så heldig ser det altså ut til at jeg har vært, da jeg nå har hatt det i ni år... Det er betennelser i leddene mellom brystkasse og brystben. Den flytter seg mellom leddene. Har vært gravid en gang før, og det gikk kjempebra! Var mye bedre under graviditeten enn jeg hadde vært på lenge! Men når jeg nå ble gravid igjen, har smertene låst seg helt fast! Det verker så ille at jeg greier ikke puste skikkelig hvis jeg ikke tar noe smertestillende. Nettene er desidert verst. Dagene greier jeg somregel å pine meg gjennom uten tabletter, men om nettene er ikke det mulig. Tar Pinex Forte, legen min sier det skal være greit, og det har jeg jo også lest meg til. Men å ta 1-3 tabletter HVER natt??? Er det greit??? Er nå 11+1, snart ferdig med 1. trisemester. Gikk tidligere på Alpoxen, betennelsesdempende medisin, men slutta med disse så fort jeg fant ut at jeg var gravid og at disse kunne fremkalle abort.. Har et håp om at det bedrer seg etter 1. trisemester, når melkekjertlene stopper opp litt eller stabiliserer seg.... Noen som har erfaring enten med Tietze eller mye bruk av Pinex Forte i svangerskap??? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9464831-tietze-syndrom-og-medisinering-i-svangerskap/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå