Mamma'n til Martin & Mille :) Skrevet 31. mai 2007 #1 Skrevet 31. mai 2007 Må bare si det, er et eller annet ved deg jeg liker veldig godt !=) selv om du egentlig er totalt fremmed for meg
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 31. mai 2007 #2 Skrevet 31. mai 2007 Åhh.. Tusen takk. Så godt å høre!! Har sittet med samme følelsen om deg også. Kan jo lett bli kjent da.
Mamma'n til Martin & Mille :) Skrevet 31. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 31. mai 2007 vi må jo nesten det selv om jeg kan virke litt sur av meg, du har vel lest noen av innleggene mine ;P men har kranglet med sambo idag skjønner du, så det gikk ut over de anonyme ;p
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 31. mai 2007 #4 Skrevet 31. mai 2007 Ja, krangle med samboer er ikke noe kjekt, og spesiellt ikke når hormonene løper løpsk.. Hehe... Like etter jeg sluttet med pillen, så ga jeg sambo en skikkelig omgang... Jeg var sur, hyl grein og hadde mest lyst til å springe ut av huset og aldri komme igjen... Men så når jeg hadde fått roet meg ned, så tenkte jeg over hva han egentlig hadde gjort for å fortjene dette, og da fant jeg ut at det var jo egentlig ikke noe å bli sint for.. Hehe.. Endte med at jeg kjøpte gave til han med et kort med unnskyldning inni, og at jeg bare hadde masse hormoner i ubalanse. hehe.. Men jeg er sikker på at det sitter en der ute som bare er inne på disse forumene for å terge folk.. Var sånn inne på "vil bli gravid" også mens jeg var der en stund.. Bare så synd de ødelegger for de anonyme som er kjekke. :-/ Syns du fikk litt vel mye pes her i sted. for skjønner godt a du blir provosert.
Mamma'n til Martin & Mille :) Skrevet 31. mai 2007 Forfatter #5 Skrevet 31. mai 2007 Jeg syntes egentlig det er ganske deilig og krangle litt nå jeg ;p Men min sambo og jeg kranglet i hele går og, for hn legger ALT over på meg, kjøp av hus, flytting, ungen, husarbeidet, penger videre osv. Blir sliten av det, og stresset, og det er jo ikke bra for ungen.. så begynte han og si plutselig "Tenk, om du fortsetter å stresse slik dreper du ungen din" Hvordan føler jeg meg da liksom ???? sitter på jobb og hylgråter!! =/ Han vet jeg er livredd for Ma eller SA liksom.. huff...
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 31. mai 2007 #6 Skrevet 31. mai 2007 Ehh... Jaha... Man er da vel to om å være samboere vel.. Må da ta hve sin del av det med hus, penger, barn osv da.. Skjønner du blir klar da ja. Og når han kommer med en slik kommentar også... Da hadde jeg sett rødt i allefall. Hmm.. Dårlig gjort av han da. Hadde han tatt sin del, så hadde vel ikke du blitt så stresset... :-/ driver dere å kjøper hus altså? Spennende da.
Mamma'n til Martin & Mille :) Skrevet 31. mai 2007 Forfatter #7 Skrevet 31. mai 2007 ja jeg så skikkelig rødt jeg !!!! hehe, ja, vi skal kjøpe i sarpsborg området ja, syns han kan hjelpe meg litt liksom, krever ikke at han skal gjøre alt, bare legge skittenrtøyet sitt i maskinen eller noe =)
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 31. mai 2007 #8 Skrevet 31. mai 2007 Hehe.. Ja, du må begynne å oppdra han. Somboeren min la fra seg alle klærne under senga, og jeg gikk å hentet de, og vasket de, tilslutt ble jeg lei av dette, og ba han ha klærne som skulle vaskes inn på vaskerommet, etter hvert så hadde han mindre og mindre rene klær igjen, og haugen under senga bare vokste, så en morgen kom han stormende inn på soverommet og lurte ppå hvor allle klærne hans var.. Tja.... svarte jeg trøtt... Under sengen kansje... da var det om og gjort hvorfor jeg ikke hadde vasket de.. svart kaldt at, vi har ikke vaskemaskin under sengen, skal de vaskes så får du ta de med ned på vaskerommet. -Jeg har ingenting å ha på meg. - Er det min feil spurte jeg.. Jeg ba deg jo pent om å ta de med ned på vaskerommet en dag tidligere jo. Hehe... Etter det har han pent bært klærne sine ned på vaskerommet. Hehe.. Inn med teskje er noe... hihi...
Mamma'n til Martin & Mille :) Skrevet 31. mai 2007 Forfatter #9 Skrevet 31. mai 2007 haha, så jævlir vittig, kanskje jeg skal prøve det?? Iiik, skal snart til legen, lurer på om jeg skal spørre om å høre hjertelyd !? *redd*
kariuss Skrevet 31. mai 2007 #10 Skrevet 31. mai 2007 Ha ha ha måtte le når jeg leste den du skrev her, kjenner meg så igjen, har d litt sånn med sambo enda, men han legger di der når han merker det er tomt for klær. Hva er det med gutter og å legge klærna der de skal?? skjønner ikke at d går an å bare slenge de overalt og bare regne med at vi skal ordne det! Fader og flinke og snille vi er;) håper de er klar over det... !! he he
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 31. mai 2007 #11 Skrevet 31. mai 2007 Hehe.. Ja, best å lære de sånn den harde måten. Når skal du dit? Så spennende!! Gleder meg til jeg skal dit jeg også. Skal ha med sambo jeg da tenkte jeg. Han er jo så spent han også.. Ja, jeg skal spørre om tidlig ul, mest for å få vite termin, men har jo så klart lyst til å se den lille astronauten vår, og få vite om alt er i orden.
Mamma'n til Martin & Mille :) Skrevet 31. mai 2007 Forfatter #12 Skrevet 31. mai 2007 Sambo skal være med meg og =) men jeg er så redd så redd... Aner ikke hvor glad jeg er i den lille reka Men siden jeg ikke har hatt noen unormale smerter, ikke mistet grav.symptomene, eller blødd noe, tror jeg alt skal være i orden =) men tenker enda på MA.... Huff....
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 31. mai 2007 #13 Skrevet 31. mai 2007 Ja, det er rart hvor redd man blir for disse "rekene". Hehe.. Men man må vel bare prøve å tenke positivt, og å hoppe over alle innlegg med sa og ma. Det går nok veldig bra skal du se. Når skal du dit?
Mamma'n til Martin & Mille :) Skrevet 31. mai 2007 Forfatter #14 Skrevet 31. mai 2007 16:30 har du fått se/høre hjertet?
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 31. mai 2007 #15 Skrevet 31. mai 2007 Hehe.. Er ikke noe ordensmenneske selv jeg da, men er da måte på.. Kan godt vaske klærne hans, men han får stappe de inn på vaskerommet selv ja.
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 31. mai 2007 #16 Skrevet 31. mai 2007 Nei, har ikke vært inne til kkontroll enda heller jeg... Skal den 19. juni.. Lenge til jo... Åh.. i dag altså.. Så spennende. :) skulle ønske det var meg.
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 31. mai 2007 #17 Skrevet 31. mai 2007 Da stikker jeg fra jobb. La meg høre hvordan det går hos legen da. *spent* Kos dere, og lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå