Gå til innhold

JEG HAR FÅTT SVAR PÅ BP!! KAN DERE SE HIT LITT??

Lilly 79

Anbefalte innlegg

Jeg testet positivt på rd 10, begynte å blø på dag 11, (Nesten en vanlig mens i 3 dager) og tok BP på dag 13.

Hcg var etter 2 dager med blødninger bare på 55.

Jeg satte inn bare ett egg, så det er vel ikke noe håp da eller?

Bør jeg tolke dette som en kjemisk graviditet?

Skriv gjerne ned deres hcg resultater også!!:-)

Fortsetter under...

jeg tror ikke dette er en kjemisk graviditet nei.

For da ville hcg-tallet vært mye laverere. Ved kjemiske får man jo kjempesvake pos. tester, og et svært lavt hcg-tall..

Nå har jeg liten peiling på hcg. Vet at dette kan være veeeeeldig forskjellig. Jeg hadde 408 på rugedag 14, mens ei anna ei jeg kjenner hadde 68 på rugedag 13. Vi er i dag kommet så og si like langt i svangerskapet.

Og alt har gått bra..

Du må nesten ta en ny blodprøve for å se om den stiger. Stiger den, så er du jo fortsatt gravid :)

Lykke til :)

Her er en side... www.betabase.info. Jeg har i følge legene termin 5 dager før min egen termin.... i følge min egen termin hadde jeg hcg på 74 på dag 13 etter legen så hadde jeg 74 på dag 18... Alt ståå bare bra til med babyen her, men jeg var nok litt opphengt i at andre hadde mye høyere hcg enn meg og det var jo ingen grunn til bekymring.....

Hei Sam!

Kan ikke hjelpe deg med spørsmålet ditt, men vil bare si at jeg krysser fingrene for deg! Ut fra svarene du har fått ser det ut som det er gode sjangser for at dette går bra! :-)

Og takk for svar på spørsmålet mitt her på siden!

Tvi-tvi fremover!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...