Delirium Skrevet 31. mai 2007 #1 Skrevet 31. mai 2007 Logget på for en liten stund siden og ble så pent informert om at jeg idag gikk inn i min 6 svangerskapsuke Jeg fant ut for to dager siden at jeg skal bli mor. Det er enda litt uvirkelig og veldig følelesladet. Siden da har jeg og kjæresten min diskutert frem og tilbake om vi skulle beholde eller ikke..da dette ikke var noe som var planlagt. I natt kom vi frem til at ingen av oss hadde noe lyst til å fjerne det lille livet. Det var så godt å høre det fra han også. Jeg har egentlig vist at jeg ville ha dette barnet fra det øyeblikket CB'en viste meg et klart blått kryss. Nå skal jeg ringe til legen, jeg skal ut og kjøpe meg folat og så skal jeg glede meg til februar...sammen med kjæresten min
♡Minimus nr2♡ høygravid Skrevet 31. mai 2007 #2 Skrevet 31. mai 2007 Så flott!!! Kos dere sammen med Graviditeten og den lille spiren som vokser og gror inni magen din!! Helt fantastisk er det !!! Du kommer ikke til å tro at babyen har vært inni magen din når den omsider kommer ut!!!
aug-mamma ble novembermamma! Skrevet 31. mai 2007 #3 Skrevet 31. mai 2007 Gratulerer:-) Så fint at dere har valgt å beholde fosteret, det kommer dere ikke til å angre på:-) Selv har jeg en 2 åring og at jeg kunne bli så glad i noen som i han..kjenner jeg blir varm rundt hjertet bare jeg ser på han og at faktisk jeg og min elskede har skapt noe så perfekt det gjør meg ganske stolt:-) Nå er nr 2 på vei her så det blir stas:-) Lykke til:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå