Gå til innhold

Det gikk ikke galt likevel

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært på skikkelig bærtur i det siste. Jeg skrev her at jeg er så sikker på at jeg har spontanabortert. Jeg har blødd skikkelig mye siden mandag. Fortalte legen min at dette har gått galt, helt sikkert. Han sendte meg til ultralyd. På sykehuset ventet jeg at gynekologen skulle si at jeg måtte ha utskraping. Men hun spurte istedet om jeg så det hjertet som slo. Jeg ble helt slått ut. Lå på benken der og gråt og lo om hverandre.

Men for å dra meg litt tilbake til virkeligheten sa hun at det kan være en foranledning for en abort, så jeg skal ha ny UL neste uke. Nå tør jeg ikke tenke på hva som kan skje. Ingen glede skal slippes løs før det har gått lang tid etter dette. Men jeg er veldig spent og jeg er gravid...

Har aldri opplevd lignende før.

Kan dere krysse fingrene for meg at dette skal gå bra?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, hei. Flott at det er observert liv der inne (c: Jeg krysser ivei for at alt går bra med deg og den lille. XXXXXXXXXXXXXX Masse lykke til.

Skrevet

Å - håper alt går bra med deg og det lille frøet ditt. Krysser som bare det.

Skrevet

Mine beste ønsker til deg og lille frø :o).

Håper den lille klorer seg godt fast nå!

Skrevet

Jeg hadde blødninger tidlig i svangerskapet, var på ultralyd i ca uke 6 og fikk beksjed om å komme til ny i uke 7.

Og når er jeg snart 16 uker på vei og veldig lykkelig gravid.

Håper det går godt for deg også!

Skrevet

Dette var jo gode nyheter da,håper spiren virkelig sitter godt,må jo være ganske standhaftig som har klart seg så lengt ,ikke sant;)

Masse lykke til

Klem

Skifer

Skrevet

Dette var jammen gode nyheter!!

Krysser fingrer og tær for dere begge!!

Lykke til videre, det går rette veien, dette.

=)

Skrevet

Hadde jeg vært deg, ville jeg snarest kjøpt "babyklister" mot truende abort/for å hjelpe spiren til å holde seg der. Dette er et homøopatmiddel (er litt ambivalent ilt slikt, men,,,). Fåes kjøpt fra Aalborg helsekost på nett (lit tungvint betaling), og om noen dager direkte fra netspiren.dk (tror jeg det var) vha. Visakort.

Middelet heter Berberis Fructus Comp d 4 og har vist gode res. på blodgjennomstrømming i livmoren ved truende abort i Danmark. Lykke til!!!

Skrevet

Dette var gode nyheter!!!

Håper spiren klorer seg fast i laaaaaaang tid fremover=)

Lykke til!

Skrevet

Så flott at de fant et bankende hjerte :-) Men jeg synes det er rart at de ga deg feil beskjed først. Det må jo ha vært helt grusomt. Håper blødningen din gir seg og at den lille klamrer seg fast. Ta vare på deg selv MMM Baby.

klem fra

Skrevet

Det er jo kjempegode nyheter. Det er nok en fighter av en spire du bærer på. Krysser fingrene for dere! Lykke til på ny UL til uken!

Skrevet

Ble også kjempeglad på dine vegne. har mistet to ganger på 3 mnd nå så jeg vet hva det vil si å oppdage blødninger. Men det finnes da solskinnshistorier og. Utorlig herlig.

Kos deg videre. Nå kan du jo snart slappe av og nyte fullstendig?!

Klem

Skrevet

Vi kryssar alt vi kan! Hald oss oppdatert, da.

Klem frå

Skrevet

Det går bra fremdeles. Nå skal jeg på ny ultralyd til onsdag. Fremdeles har jeg litt blødninger, men de er minimale i forhold til forrige uke. Og jeg er kvalm på kveldene og har fått kjempestore pupper. Så hormondansen er jo et positivt tegn. Skal si fra hvordan det går på ultralyden til onsdag.

Skrevet

Får virkelig håpe at dette gikk bra for deg!!!!! Så lene du har sett liv etter blødning er det jo store sjanser for at det skal gå bra! Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...