Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei!

Bare lurer litt........

Mye kan tyde på at jeg nå har en kjemisk for 2. gang på rad etter en MA.

Begynner da å lure på om det ikke er tilfeldig....at det er forhold i livmora som gjør at eggene slipper.

Noen som vet om det er noe sykehuset kan sjekke?, hvorfor forholdene i livmora ikke er bra nok, slik at eggene blir værende.

Noen som vet????

Fortsetter under...

Det eneste jeg vet med sikkerhet, er at tette/ delvis tette eller defekte eggleder (e) kan avgi væske som ødelegger forholdene i livmoren.....

Jeg hadde 2 sa og 2 exu samt 5 mislykkede prøverørsforsøk før jeg endelig fikk fjernet en defekt/ delvis tett eggleder i januar i år.

Ble gravid på egen hånd med en gang den var fjernet og er nå 19 uker på vei.....

Det er, så vidt jeg vet, ikke noen måte å sjekke dette med eggleder/ dårlig forhold i livmor (annet enn å sjekke om du har tette eggledere da...), men jeg vet at det er en faktor som kan spille inn i noen tilfeller iallefall.

Du kan jo ta det opp med legen din kanskje...?

Lykke til :)

Takk for svar :)

Tette eggledere er jeg sjekket for gjennom røntgen med kontrast væske, men hysteroskopi har jeg ikke tatt. Jeg får høre med legen om det kan være en idè å gjøre det. Lurer jo veldig på hva som ødelegger forholdene.

Har begynt å blø nå :(, ser dårlig ut....., men sykehuset ville jeg skulle ta blodprøve i morgen allikevel.....

så du har tette eggledere ? hvilken klinikk hører du til ? jeg har ei venninne som kun blir kjemosk gravid , kan høre litt med henne for deg. hun har slitt i 6 år , og nå har de adoptert en liten jente :)

Hei detvakresteiverden..

Nei, jeg har ikke tette eggledere, ble sjekket for det og de var åpne og fine....

Må være forholdene i livmora i tilfelle.........kan jo hende dette kun er uflaks i og med at jeg tidligere har kommet til uke 8, men det er jo ikke godt å si.....

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...