Gjest Skrevet 31. mai 2007 #1 Skrevet 31. mai 2007 Gleder meg over å være gravid. Tenk at det er en liten gutt der inne i magen min. Foreløpig synes det nesten ikke at jeg er gravid og jeg ser fram til å få større kul. I morgen er det akkurat 16 uker.
bodilnf Skrevet 31. mai 2007 #2 Skrevet 31. mai 2007 så hyggelig :-) Jeg koser meg også, sånn utenom plagene da... deilig å være sykemeldt nå. Da kan jeg legge meg nedpå når som helst. Det er nok litt tyngere med to, og større mage ;-) Er i uke 21 nå og snart vokst ut av en av mammabuksene mine.... gleder meg til å møtes på fredeag
bodilnf Skrevet 31. mai 2007 #3 Skrevet 31. mai 2007 oi, beklager det er ikke på fredag ;-) skal møre noen andre da.... men onsdag 13.juni
Gjest Skrevet 31. mai 2007 #4 Skrevet 31. mai 2007 Det er nok stor forskjell på 1 kontra 2 gutter inne i magen! Kan tenke meg at det er hyggelig å ha selskap der inne. Det virker bare rett og rimelig å ta det mer med ro når man venter tvillinger - tenk så effektivt og besparende det er for samfunnet at du får 2 på en gang - synes de skulle gitt deg enda mer permisjon. Håper du finner deg noen nye bukser!
Gjest Skrevet 31. mai 2007 #5 Skrevet 31. mai 2007 Jeg er så enig. Gleder meg også over dagene nå når kvalmen har gitt seg, energien er tilbake og at vi har fått sett gutten vår på skjermen. Håper virkelig formen holder seg sånn leeenge. Magen min kom som bare det i uke 16/17. Har alltid hatt litt bolle/tromme-mage og syns jeg ser veldig gravid ut allerede (i 19. uke nå). Men det er i grunn bare deilig...
Litenspire *150711*høygravid Skrevet 1. juni 2007 #6 Skrevet 1. juni 2007 Godt og rart... en liten guttemann som sparker rundt inne i magen min. Joa jeg har det fint, men jeg er så utrolig utålmodig jeg, har jo vært gravid to ganger før, men jeg må innrømme at jeg synes det går litt sakte..hehe. Formen er ganske bra, det blir nok tyngre etterhvert. Skjønner at du gleder deg til å vise frem kulen, det er veldig stas...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå