Gå til innhold

hvor mye klær har du på babyen når det er 25 garder i skyggen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble litt overomplett av sol og 25 grader i skyggen i går. Hva tar dere på babyen og hvor mye klær dyner osv. har dere i vogna. Skal babyen alltid ha lue( det er det jeg har lært, pga ørebetennelse)

Vet at tommelfinger regel er kjenn i nakken. Men nyssjerrig på hva andre har på babyen sin:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Småen min hadde på seg sånn heldrakt som gikk ned til knærne i går, og noen tynne strømper. I vognen hadde jeg dundynen og et hvitt helseteppe over taket for å avta fra varmen. Tenker som så at så lenge barnet ser fornøydn ut er det passe varmt. Ang lue så hadde jeg det ikke på i vognen da det var vind stille her, men når jag tar han ut av vogn er det på med lue, solbriller og viktigst av alt; solkrem :)

Skrevet

pleier ofte å ha på lit ekstra klær først, også tar jeg av plagg for plagg om han er for varm. i går hadde han kun på seg body og strømpebukse tilslutt i varmen. da var han fortsatt varm, men vil ha på såpass i forhold til insektbitt, oppskraping av knær osv. og selvfølgeli solkrem... Jeg bruker ikke lue, men sånn tynn solhatt med øreklaffer. tynt stoff som skjermer øynene fo sola og beskytter ørene:)

Skrevet

hvor mange grader skal det være før dere kaster strømpebuksen?

Skrevet

Oj...25 grader i skyggen...da er det varmt ute. Jeg ville sett på hva du selv har på deg...babyene blir ofte kledd for mye på spør du meg...

Skrevet

Hvor store er babyene dere snakker om?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...