♡Minimus nr2♡ høygravid Skrevet 31. mai 2007 #1 Skrevet 31. mai 2007 Ingenting frister... Er kvalm når jeg er sulten og blir enda mer kvalm etter jeg har spist. Hjelper ikke å spise ofte heller... kjedelig.....
Birthen Skrevet 31. mai 2007 #2 Skrevet 31. mai 2007 I know the feeling... Sendte samboeren min ens ærend på butikken for å kjøpe en pose M i går.. Er liksom stort sett bare usunne ting som kan friste litt. Men vil jo helst slippe å få en enorm "sukkerbaby".... Huff huff!
Gjest Skrevet 31. mai 2007 #3 Skrevet 31. mai 2007 I know... Bruker en evighet i sengen når jeg våkner for å finne ut hva jeg kan tenke meg til frokost.. Er småuggen og har ikke lyst på noe som helst - presser i meg noe fór (er jo ikke godt!) og er uggen fortsatt fordi jeg har spist. Et umulig problem å løse.. :/
aug-mamma ble novembermamma! Skrevet 31. mai 2007 #4 Skrevet 31. mai 2007 I dag er jeg 7+5 og jeg har ikke vært kvalm på over 3 timer!!!!!!!!!!!!! Jeg har faktisk litt lyst på mat også, så nå har jeg spist og er ikke kvalm nå heller!! Fantastisk:-) Er sykmeldt pga den intense kvalmen og oppkast som har fulgt meg i ukesvis gjennom hele døgnet. Nå ser jeg et lys i tunnelen, bare vent snart blir det bedre for dere også:-) Jeg er så lykkelig nå!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå