Gå til innhold

April: Da var billettene til F&B festivalen bestilt og betalt:)

Anbefalte innlegg

Flere som har tenkt seg dit i år? Vi har aldri vært på det før, men så at Byggmester Bob skulle ha show, så da må vi nok ta oss en tur:) Noen som vet hvor langt fra Olso det ligger ca? Motsatt side av oslo for oss som kommer fra drammen?

Fortsetter under...

Vi var der i fjor. Det var mye spennende der, og vi endte med en diger haug med prøver på alle mulige slags produkter. Storesøster syntes det var helt fantastisk å være der, men lillegutt var for liten til å bry seg noe særlig. I år hadde han nok hatt stor glede av det (særlig Byggmester Bob), men det skjer så mye i helgen at jeg tviler på at vi rekker å ta turen dit.

For å komme dit, følger du E6 dejn strakaste vein i retning Gardermoen, men tar av mot Hellerudsletta før du kommer helt til frem Gardermoen. Det er skiltet. Er sannelig ikke sikker på hvor lang tid det tar å kjøre dit, kanskje omtrent en time fra Drammen?

Må nok ta en tur dit ja.. mulig jeg drar rett etter jobb i morgen, eller på lørdagen. Skal på fest lørdag så søndag vet jeg ikke helt hvordan formen er.. hehe

bor ikke så langt derfra jeg da. Du kjører e6 som rasko sa og tar av til kjeller (står det blant annet) Så tar du til venstre i første rundkjøring og følger veien rett fram. Da ser du Hellerud sletta og exporama senteret snart på høyre hånd.

Det tar ca 1 time fra Drammen tenker jeg.. mulig litt kortere, kommer an på trafikken.

Er moro å gå der å kikke! Har vært der alle år siden Didrik ble født.. . tihi.. ja det er bare to ganger..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...