Gå til innhold

Vedr Berberis Fructus Comp D4 (babyklister)

Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg fikk en mail fra netspiren.dk nå der de skriver følgende:

Hej,

Om 7-10 dager går vi i luften med en helt nydesignet side.

Her er det muligt at handle direkte på siden, med internationale betalingskort.

Håber du kan vente.

Venlig hilsen

Christian Trovatten

NETSPIREN

www.netspiren.dk

[email protected]

Så nå slipper vi den tungvinte måten.. :)

Fortsetter under...

Annonse

"Babyklister" blir brukt for å forbedre miljøet i livmoren. Den styrker livmoren, og øker blodgjennomstrømning av den. Den blir brukt til kvinner som har en tendens til å abortere, og ved egginnsetting ved IVF- behandling får å styrke livmoren.

Så egentlig er det bare å kjøre på. Det skal brukes fra EL og til mensen kommer, eller til de tre første månedene er over.. :)

• 2 uker senere...

Spennende!! Jeg bestilte babyklister via en venninne som bor i Berlin, men hun hadde kjøpt feil... så nå vil jeg prøve å bestille selv - den riktige slags :-)

Hvor mange flasker bør jeg bestille (lønner det seg å bestille flere om gangen mht. porto)?? Hvor lenge holder én??

Jeg har en flaske med Berberis fructus D4 hjemme nå, men uten comp, og den har jeg brukt i tre uker kanskje og den er ganske full enda. Du skal jo bruke 10-15 dråper et par ganger om dagen, så det er jo ikke store greiene. Jeg bestilte kun en flaske, så kan jeg heller bestille en flaske til senere om jeg har behov for det...

Ok, da prøver jeg med en flaske til å begynne med - håper jo det holder med én også da... :-) Når får du høre noe fra legen forresten? Ang. verdiene dine tenker jeg på...? ikke meningen å minne deg på det, hvis du prøver å tenke på noe annet.. men tankene snurrer vel antakelig rundt det likevel... tenker ihvertfall på deg :-)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...