Anonym bruker Skrevet 31. mai 2007 #1 Skrevet 31. mai 2007 Hvor mye skatt betaler man hvis man er hvit dagmamma? Jeg skal kanskje starte som dagmamma til høsten noen dager i uka og kommer til å ha en deltidsjobb ved siden av. Må jeg betale 36% skatt av den ene jobben og tabelltrekk av den andre? Eller kan jeg bruke tabell på ekstrajobben min og betale en hvis prosent av dagmamma inntekten? Hadde blitt veldig glad for svar...
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2007 #2 Skrevet 31. mai 2007 vet ikke, men jeg tenker også litt på å være dagmamma event. vet du hvor mye en dagmamma tjener?
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2007 #3 Skrevet 31. mai 2007 Tror det ligger på mellom 5000 og 6000 i mnd for fulltidplass. Litt avhengig av hvor du bor og om du er svart eller hvit...
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2007 #4 Skrevet 31. mai 2007 ok, takk for at du svarte meg Ang. ditt sprsm. om skatt og sånt så tror jeg faktisk det går ann å søke på google , det finnes et eget forum for dagmammaer...ja jeg kunne jo gjort det selv for å finne ut hvor mye man tjener som dagmamma , he he Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2007 #5 Skrevet 31. mai 2007 hei igjen Gå inn på : Registrert dagmamma.no Der finner du svarene du trenger! =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå