ina:) Skrevet 31. mai 2007 #1 Skrevet 31. mai 2007 Vi skal å se på kaptein sabeltan showet med vår sønn på tre år til sommeren:=) Det jeg lurer på er om vi kan ta med vår 6 mnd gamle tulle i vogn eller burde en av oss foreldrene være på hytta med henne??? Noen med erfaring?? Showet er kl 23 om kvelden tror jeg.Kjempe glad for tilbakemeldinger om det er noen her inne med erfaring fra å ta med/ikke en liten baby i vogn på dette showet:=))))
♥ Mamma'n til go'jenta GRAVID♥ Skrevet 31. mai 2007 #2 Skrevet 31. mai 2007 Vi var der med barna i b.hg i fjor, og det er endel skumle, høye lyder og sånn, i tillegg til at det er mørkt. Jeg ville ikke tatt med Julie dit, og ho er jo like stor som snuppa di... Men det er et VELDIG bra show, så verdt å få med seg!!!
ina:) Skrevet 31. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 31. mai 2007 ja da tror jeg pappan får bli hjemme med lille snuppa og så går mamman å har det gøy med "store" prinsen og ser på showet hehe:=)))
♥ Mamma'n til go'jenta GRAVID♥ Skrevet 31. mai 2007 #4 Skrevet 31. mai 2007 Ja, si til pappan at dette er et show for mammaer, tji-hi...!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå