Anonym bruker Skrevet 31. mai 2007 #1 Skrevet 31. mai 2007 Lurer på om jeg skal skaffe meg begge deler? Bruke bæreslyngen eller mei tai hjemme og baby bjørn når jeg skal ut i butikk etc. Noen som har noen erfaring? Synes det ser enklere ut å bruke babybjørn, men ser at bæreslyngen er flott også. Håper på svar...
♥ Mamma'n til go'jenta GRAVID♥ Skrevet 31. mai 2007 #2 Skrevet 31. mai 2007 Jeg har bare Babybjørn Active og både jeg og snuppa stortrives med den!! Syns det ser knotete ut å få på slyngene jeg... BB er på på 1-2-3!
Murmeline Skrevet 31. mai 2007 #3 Skrevet 31. mai 2007 JEg har BB, ringslynge og mei tei. Hadde jeg skulle valgt om igjen hadde jeg droppet å kjøpe BB, da mei tei gjør samme nytten og holder mye lenger. Mannen min liker bedre BB da, den er litt mer maskulin enn den søte lyserosa mei tei-en;) Brukte slynga mest da hun var liten og var vanskelig å få til å sovne, nå bruker jeg den nesten aldri, får ikke dreisen på hoftebæring i slynge.
moo Skrevet 31. mai 2007 #4 Skrevet 31. mai 2007 Nei, nei, nei, det er ikke nødvendig med begge deler! Mei tai er kjempeenkel i bruken, altså! Og mye bedre for babyen å sitte i, med hoftene i optimal vinkel for kroppen. For ikke å snakke om MYE mer behagelig for den som bærer. Og så kan mei tai brukes mye lengre. Kjøp deg mei tai, så blir du garantert fornøyd!
Duddlidu Skrevet 31. mai 2007 #5 Skrevet 31. mai 2007 Jeg hatet min babybjørn, fikk skikkelig vondt i skuldre og rygg av den, men det kan jo hende at ryggen min og babybjørnen bare ikke var venner. MeiTai'en min er jeg kjempe glad i og bruker den mye, både på tur, i butikken og hjemme. Skal jeg ut på lengre tur så tar jeg med sjalet (Det er litt mer klønete å få på for kortere turer som i butikk ol.) Min MayaWrap bæreslynge og jeg er heller ikke venner, rett og slett fordi jeg synes den er vanskelig å bruke, og å få til å sitte godt. Men med trening så går det sikkert fint det også, bare at jeg gidder ikke når meitai og sjal er så genialt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå