Gjest Skrevet 31. mai 2007 #1 Skrevet 31. mai 2007 Føler meg så utrolig heldig for at jeg er gravid! Jeg spretter opp av sengen hver morgen (inntil videre vaffal), og er så glad for å være gravid! For en fantastisk følelse!!! 4+2 i dag!! heheh Hurra for oss alle nygravide her inne!
Mamma'n til Martin & Mille :) Skrevet 31. mai 2007 #2 Skrevet 31. mai 2007 Så bra Begynt m morgenkvalmen jeg da =/ menmen, er jo glad jeg og
Gjest Skrevet 31. mai 2007 #3 Skrevet 31. mai 2007 Ja, den dukker nok opp her snart også! Har du noen tips for å holde kvalmen litt i sjakk? Hvor langt er du på vei?
Gjest Skrevet 31. mai 2007 #4 Skrevet 31. mai 2007 Hei Bris ) Så hyggelig at du har tatt steget fra BliGravid og inn he på 1 trim ) En god start ) Behold den positve tanken din, JUHU!!!! Ny dag med frø i magen!!! )))), så kommer 1 trim bare fly avgårde. Jeg har vært superlykkelig for hver dag som har gått, og legger ikke så mye vekt på de dagene som er foran meg. Det hjelper virkelig på å holde det ganske fredlig oppe i hodet ) Ikke hatt noe å bekymre meg for, men det skal bli godt å få en bekreftelse på at vi er i rute, skal på UL på mandag, da er jeg 10+4 og det skal bli moro....håper jeg ) Masse lykke til og masse gratulasjoner fra meg til deg )
Gjest Skrevet 31. mai 2007 #5 Skrevet 31. mai 2007 Støtter denne! Uansett hvor kvalm og uggen jeg er når jeg drar meg ut av sengen - så er det godt; for ejg er gravid! Fantastisk følelse! Hurra!!
Gjest Skrevet 1. juni 2007 #6 Skrevet 1. juni 2007 Ja, det er ganske så utrolig. Lurer på noen jeg skal bli "vant" til tanken. Dette er jo fremdeles nytt og spennende
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå