♥Koseklumpen-3 barnsmor♥ Skrevet 31. mai 2007 #1 Skrevet 31. mai 2007 Hadde en haug med graviditetssymptomer og gikk 8 dager over tiden. På tirsdag når jeg gikk på do på morgenen for å tisse blødde jeg masse med en gang, og det så ut som det var en stor blodklump ned i doen. Jeg pleier alltid starte med litt gradvis økende blødninger når jeg har mens. Utover dagen og natten kjentes det ut som små rier. I hvert fall var det veldig sterke menssmerter. Jeg har siden blødd og blødd og blødd. Har både tampong (rosa OB) og bind, men blør igjennom helt ut gjennom klærne. Jeg går i ettertid å tenker på at det hele kan ha vært en abort og lurer på om noen har erfaringer med dette slik at de kan evt bekrefte eller avkrefte følelsen jeg har?
Gjest Skrevet 31. mai 2007 #2 Skrevet 31. mai 2007 er på besøk fra 1 trimester, kan jo ikke si noe sikkert,og har ikke erfaring med SA,men for meg høres det ut som en SA desverre. Det er nok bare legen som kan avgjøre dette.
♥Koseklumpen-3 barnsmor♥ Skrevet 31. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 31. mai 2007 Trenger jeg å gå til lege? Er vel evt så tidlig at ikke noe trengs å skrapes ut o.l.?
MissUlv ~ ♥ 2 vakre barn ♥ ~ Skrevet 31. mai 2007 #4 Skrevet 31. mai 2007 Høres ut som en SA ja.. Vil også si at det har ikke noe med om SA-en er tidlig eller ikke som avgjør om du må ha utskrapning. Jeg mistet da jeg var 11 uker, og trengte ikke utskrapning.
Stoltmai mamma:) Skrevet 31. mai 2007 #5 Skrevet 31. mai 2007 Heisann.. Jeg mistet forrige onsdag, en uke siden, jeg blødde og blødde, va på legevakta for smertene ble så intense og blødde bare mer, de sa at det va nok en SA, jeg hadde hatt mange svake positive tester, så jeg hadde nok mistet... Synes du burde dra te legen, så kan de få tatt UL av deg, veldig lurt, og du må ikke bruke tamponger, det kan føre til kompliksajoner.... LYkke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå