Gå til innhold

Melder meg herved inn i Jan 08 klubben...

Anbefalte innlegg

Fant ut lørdag for to uker siden at vi venter nummer tre. Ikke helt etter planen da vi anså oss som ferdige med vårt bidrag til denne planeten, men desto like ønsket som de to andre vi har fått =D

Var hos Volvat i går for å finne ut når denne nye verdensborgeren skal melde sin ankomst og fikk dato 25 Januar (også jeg som har sverget til vår- og sommerbarn da =D). Tenk at det lile hjertet slår alt! Ble helt rar inni meg jeg!

Tankene på alt jeg har gjort som jeg ikke skulle ha gjort den siste tiden før jeg fant ut om nurket skremmer meg (male, betennelses medisin..).

Men som jeg har funnet ut så får det briste eller bære, det er jo lite man får gjort med det nå anet enn å passe godt på fra nå av...

Noen fra Askim eller området rundt her?

Fortsetter under...

Grattis og velkommen hit! :-) Her var det planlagt, men nummer tre har foreløbig ankomstdato 22.01. Tenk det: 3 barn!

Og maling og sånt er det ikke så mye å gjøre med.Har vært litt maling og medisin her også før jeg fant ut av det. Går nok veldig bra! De to eldste mine var med på mye rart før jeg fant ut at jeg var gravid - og friske og raske er de.

Ha en fin dag! Hilsen meg fra Bergen

• 1 måned senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...