Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg er en jente på 22 år som prøver på å bli gravid.. 4mnd å jeg venter å venter. Skal ha mensen 3-4juni.. I går 30.05.2007 så begynte det å komme noe brunaktig utflod.

Jeg pleier ikke få mensen for tidlig.. Er det festeblødning? Jeg har det slik i dag også. Det kommer ikke mye men litt.

Håper noen kan gi meg noe lurt svar på dette!

Hilsen fra en superspent jente! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan godt hende at du har en festeblødning, høres ihvertfall veldig lovende ut. Håper det har festa seg en spire hos deg! Masse lykke til!=)

Skrevet

Det kan godt hende at du har en festeblødning, høres ihvertfall veldig lovende ut. Håper det har festa seg en spire hos deg! Masse lykke til!=)

Skrevet

Kom den to ganger ja, det er fint;) Hehe, hang seg opp litt her. Sorry!

Skrevet

Krysser fingrene for deg xxxxxxx

Hold meg oppdatert;-)

Skrevet

Ooooh i dag så har den brune utfloden avtatt... :) Da er det hvertfall ikke mensen som kommer for tidlig. åååh jeg er så spent nå.. :)

Søndagen eller Mandagen kan jeg teste.. jeg er så spent!!! :)

Takk for alle kryssene :) De trenger jeg!

Klem til deg! :)

Skrevet

Åååh nei! Nå er den brune utfloden tilbake! Regner ikke med at det gjør noe.. Kommer bare litt å det er ikke klart blod. :) Jeg skal holde dere oppdatert! :)

Skrevet

Det kan være festeblødning selv om du har det i flere dager. Dette høres veldig lovende ut. Masse lykke til! Krysse krysse xxxxxxxxxxx =)=)

Skrevet

Hei igjen *dreamer*!

Takk igjen! :) Jeg blir bare så nervøs om at det er mensen som driver å kødder med meg når det kom brunt igjen nå. Jeg skal prøveå ta en test senere i dag. jeg vet den kan vise negativt. men jeg vil.. ;P Får jeg negativt svar så er det bare å vente litt til å ta en ny.. :)

En utrolig hyggelig jente du! :)

Skrevet

ÆSJ! Gjett hva jeg har fått nå, bare 3 dager for tidlig!!!! MENSEN! Argh! Grei dato å huske på da.. Er bare å fortsette å prøve denne mnd også da!

Skrevet

Lykke til videre i neste pp:) Få ut frustrasjonene, tror de fleste kjenner at det hjelper;) klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...