AnetteA Skrevet 31. mai 2007 #1 Skrevet 31. mai 2007 Hei! Jeg er en jente på 22 år som prøver på å bli gravid.. 4mnd å jeg venter å venter. Skal ha mensen 3-4juni.. I går 30.05.2007 så begynte det å komme noe brunaktig utflod. Jeg pleier ikke få mensen for tidlig.. Er det festeblødning? Jeg har det slik i dag også. Det kommer ikke mye men litt. Håper noen kan gi meg noe lurt svar på dette! Hilsen fra en superspent jente!
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 31. mai 2007 #2 Skrevet 31. mai 2007 Det kan godt hende at du har en festeblødning, høres ihvertfall veldig lovende ut. Håper det har festa seg en spire hos deg! Masse lykke til!=)
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 31. mai 2007 #3 Skrevet 31. mai 2007 Det kan godt hende at du har en festeblødning, høres ihvertfall veldig lovende ut. Håper det har festa seg en spire hos deg! Masse lykke til!=)
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 31. mai 2007 #4 Skrevet 31. mai 2007 Kom den to ganger ja, det er fint;) Hehe, hang seg opp litt her. Sorry!
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 31. mai 2007 #6 Skrevet 31. mai 2007 Krysser fingrene for deg xxxxxxx Hold meg oppdatert;-)
AnetteA Skrevet 1. juni 2007 Forfatter #7 Skrevet 1. juni 2007 Ooooh i dag så har den brune utfloden avtatt... Da er det hvertfall ikke mensen som kommer for tidlig. åååh jeg er så spent nå.. Søndagen eller Mandagen kan jeg teste.. jeg er så spent!!! Takk for alle kryssene De trenger jeg! Klem til deg!
AnetteA Skrevet 1. juni 2007 Forfatter #10 Skrevet 1. juni 2007 Åååh nei! Nå er den brune utfloden tilbake! Regner ikke med at det gjør noe.. Kommer bare litt å det er ikke klart blod. Jeg skal holde dere oppdatert!
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 1. juni 2007 #11 Skrevet 1. juni 2007 Det kan være festeblødning selv om du har det i flere dager. Dette høres veldig lovende ut. Masse lykke til! Krysse krysse xxxxxxxxxxx =)=)
AnetteA Skrevet 1. juni 2007 Forfatter #12 Skrevet 1. juni 2007 Hei igjen *dreamer*! Takk igjen! Jeg blir bare så nervøs om at det er mensen som driver å kødder med meg når det kom brunt igjen nå. Jeg skal prøveå ta en test senere i dag. jeg vet den kan vise negativt. men jeg vil.. ;P Får jeg negativt svar så er det bare å vente litt til å ta en ny.. En utrolig hyggelig jente du!
AnetteA Skrevet 1. juni 2007 Forfatter #13 Skrevet 1. juni 2007 ÆSJ! Gjett hva jeg har fått nå, bare 3 dager for tidlig!!!! MENSEN! Argh! Grei dato å huske på da.. Er bare å fortsette å prøve denne mnd også da!
Gull"kornet";) Skrevet 1. juni 2007 #14 Skrevet 1. juni 2007 Lykke til videre i neste pp:) Få ut frustrasjonene, tror de fleste kjenner at det hjelper;) klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå