Murmeline Skrevet 31. mai 2007 #1 Skrevet 31. mai 2007 Her drysser det fremdeles, begynner å få fiiiiiiiin utvekstlugg. Grrrrrr..
Mammasin Skrevet 31. mai 2007 #2 Skrevet 31. mai 2007 Her også, jeg begynte da hun var ca 3mnd..nå er hun 4,5..hjelp...noen som har gode råd?
MammaDilla Skrevet 31. mai 2007 #3 Skrevet 31. mai 2007 Desverre så er dette hormonelt som så mye annet. Når man er gravid produserer kroppen et hormon som gjør at man mister mindre hår. Hodebunnen slipper ikke håret liksom. En stund etter fødsel frigjøres kroppen for hormonet og hårene som skulle falt av under hele svangerskapet faller nå av. Man kan ikke stoppe det. Men med litt ekstra inntak av feks B-vitaminer så blir det ikke verre i hvertfall.
Gjest Skrevet 31. mai 2007 #4 Skrevet 31. mai 2007 ja! nå de siste ukene har jeg begynt å røyte masse! gutten er 4 mnd.jeg har heldigvis tykt hår..
jamlena Skrevet 31. mai 2007 #5 Skrevet 31. mai 2007 jeg mistet hår fra den dagen lillemann ble 3 mnd til han var nesten 8 mnd... Fin kaktus på hodet nå da.. så det vokser heldigvis ut igjen... Prøvde drikke ølgjær,men det var absolutt det VÆRSTE jeg noensinne hadde smakt og gruet meg hver kveld til neste morgen når det skulle inntas.. derfor mistet jeg heller håret...
jamlena Skrevet 31. mai 2007 #7 Skrevet 31. mai 2007 bruke litt fudge til å legge ned det værste.. hehe...
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2007 #8 Skrevet 31. mai 2007 JEG HAR SLUTTA Å RØYTE EKSTRA MYE HÅR!eNDELIG,JIPPI!!!!!! SMÅTTEN ER 7,5MND, DET ER HÅP FOLKENS!!!
ScaryMama Skrevet 31. mai 2007 #9 Skrevet 31. mai 2007 Jeg har fått en lugg med masse korte små hår, stygt! Jeg røyter fremdeles masse, men det begynte ikke før Nikolai var ca. 5 mnd. Nå føler jeg at det har tatt helt av her og at jeg snart ikke har noe hår igjen.
Elimie :-) Skrevet 31. mai 2007 #10 Skrevet 31. mai 2007 Sluttet da Mie var ca 6 mnd, begynte da hun var nærmere 3. Og det ser såååå grusomt ut nå når det har begynt å vokse ut igjen!!! Ser ut som TittenTei på hodet nå, med langt hår over:(
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2007 #12 Skrevet 31. mai 2007 Fordi som har penger til overs kan jo sette på seg hår hos frisøren=) Det skal jeg... Det ser nesten ekte ut, kommet en ny type nå eller det er vel noen år, men kanskje litt fremmed på markede enda. Det går kjempe fort å sette det på=) Bare et tips liksom... Grunnen til at jeg skal er først og fremst fordi jeg er frisør og skal selge dette til kunder. Litt greit å ha en egen erfaring med håret. Fin tid å prøve det på siden jeg å mister endel hår for tiden
Gjest Skrevet 31. mai 2007 #13 Skrevet 31. mai 2007 Min er over 9 mnd og jeg mister fremdeles relativt mye.... Sikkert individuelt dette som alt annet.
Murmeline Skrevet 31. mai 2007 Forfatter #14 Skrevet 31. mai 2007 Da kan du jo prøve på deg selv og meg anonym, for jeg har ikke råd, men er veldig flink til å skryte av bra produkter til venner og kjente;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå