Gå til innhold

Det er det rareste!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dumme meg klarte ikke å holde meg til i morgen med å teste.. Hadde en test liggende, og når jeg våknet i morges tok jeg med meg testen på do.. hjertet banket og banket.. er jo så nervepirrenes å sitte å vente.. men ingenting.. ble såvidt bare litt rosa nede i det ene hjørnet på testen.. gikk i dusjen og sjekket igjen.. ingenting! Hva skjer?? Er dette en såkaldt ugjyldig test?? Vet ikke hva jeg skal gjøre? Kanskje det ikke kom nok urin på testen? Går det kanskje an å bruke den på nytt ved neste dobesøk?

En annen ting er at jeg går på BabyComp som prevensjonsmiddel. Den har de siste par dagene spurt meg om jeg har mensen, for temperaturen har steget med 0.2-0.3 grader.. Er det vanlig at temperaturen stiger ved evt graviditet?? noen som vet??

Ush.. jeg som hadde håpet å få utslag på en test i dag (IKM i morgen), så jeg slipper å gå å kjenne etter symptomer mer! (testet positivt to dager før IKM med førstemann)!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

Jeg har brukt lady comp som prevensjonsmiddel. Tempen stiger ved eggl og holder seg der hvis man er gravid. Hvis man ikke er gravid går tempen ned rundt de dagene man skal ha mensen. På meg lyste lampene konstant på ca 42 dg. Da hadde de blinket i ca 3 dg. Har brukt compen ved to graviditeter. Har fem herlige jenter.

Skrevet

Jeg tissa på samme pinnen en gang til.. mistenker at det ikke kom nok urin på første gangen, iom at det ikke kom noe fram i testruta.. det skjedde ikke noe mer på noen minutter, så da hadde jeg ikke tid å stå å se på testen mer.. så jeg kasta den bare, og dro til byen. Når jeg kom hjem nå i kveld så kikka jeg oppi søpla, og regna ikke med at det skulle være noe utslag på testen. (regnet med at den helt sikkert var en såkaldt ugyldig test), men jaggu var ikke testen POSITIV!! TØR jeg å tro på den?? Kjøpte et par nye tester på vei hjem i dag, bare for å være helt sikker!! Tester på nytt i morgen!

iiiiik! Det er liksom for godt til å være sant at det skal ha klaffet allerede 1.pp. Vi klaffa det bra i forhold til EL, riktignok, men likevel!!

Smålykkelig nå, men tør ikke tro at det er sant!

Skrevet

Det er nok sant, tror du er gravid.

Krysser fingrer for positiv i morgen på meg og deg=):D

Skrevet

Takk for svar!

Jeg tok en ny test i morges, og den var positiv! Kjenner at jeg nesten blir kvalm bare pga det psykiske med tanken på at jeg har en liten i magen!! Nå må jeg skifte nicket mitt!!

Jeg er så lykkelig!

Skrevet

Gratulerer!!!! :)

Skrevet

GRATTIS!!! Kjempegøy for deg! Lykke til med mage og baby...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...