iren32 Skrevet 31. mai 2007 #1 Skrevet 31. mai 2007 Skal snart gå over til en 3 hjuling til sønnen min. Han blir da ca 5-6 mnd. Hvor viktig er det med muligheten til vendbar sittedel? Har vært innom div barnevogn-forhandlere og fått forskjellige råd..... Har sett på TFK joggster 3 (som jeg synest er finest, men som ikke har vendbar sittedel), og teutonia spirit samt quinni freestyle - begge med vendbar sittedel. Ønsker sårt tilbakemeldingere når det gjelder erfaringer på disse vognene. På forhånd takk!
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2007 #2 Skrevet 31. mai 2007 Jeg synes det var best med vendbar sittedel,så lenge babyen min var så liten. Hadde da Quinny freestyle 3xl,og var veldig godt fornøyd med den.
Murmeline Skrevet 31. mai 2007 #3 Skrevet 31. mai 2007 Ja takk begge deler! Kjøp en billig quinny brukt, og selg den igjen når du føler for og bytt ut til TFK eller annen større vogn.
Yoghurt Skrevet 31. mai 2007 #4 Skrevet 31. mai 2007 Dette har vært vårt evige dilemma i valg av vogn også. Vi har nå - etter mye om og men - bestilt en TFK jogger twist. Dette fordi den har stor bag som er lett og superenkel å ta av, store lufthjul som gir gode kjæreegenskaper overalt, som er relativt lett (til å være en så allsidig og lun vogn, men allikevel heller mot å ha mange av fodelene ved "joggevognvariantene") og ikke minst er smal. Vi har vurdert det dithen at hvis vi finner ut, når babyen skal over i sportsvogna, at det er dumt å måtte ha henne fra oss, så kjøper vi en billig og brukt vendbar vogn for en overgangsperiode. Uansett har vi TFKen som er super med bag de første månedene og igjen er topp når babyen er så stor at det er ok å ha henne fra oss. Det var ikke et lett valg å velge bort den vendbare sittedelen - men det går heldigvis ann å ombestemme seg eller gjøre justeringer underveis hvis man finner ut at valget ikke var helt optimalt
lifa og Eline Skrevet 31. mai 2007 #5 Skrevet 31. mai 2007 vi har Quinny freestyle 3xl vcomforten og for meg var det viktig at jeg kunne snu sittedelen. Snuppa havnet i sportsdelen akkurat fylt 5 mnd. og jeg syntes hun da var for liten til å ligge/sitte fra meg. Snudde ikke sittedelen før hun nærmet seg året. Når det har vært mye vind har jeg snudd den mot meg slik at jeg tar av litt for vinden slik at hun slipper å sitte veldig i blåsten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå