Kvitrebekk Skrevet 31. mai 2007 #1 Skrevet 31. mai 2007 Jeg har nettopp funnet ut at jeg er gravid i 6. uke. Vi står midt i oppussing av gangen. Mannen min skal male med heftgrunning i dag for så å tapetsere og male tapeten. Hvordan er dette i forhold til meg? jeg kan jo selvfølgelig holde meg vekk akkurat når han maler og sove med døren lukket og vindu oppe. Men maling avgir vel gasser i månedsvis? Så hva da? Og vi har jo malt den siste tiden før vi fant ut av jeg er gravid også. Så det er vel en del som står og dunster allerede? Orker ikke tanken på å være uten tapet i gangen til etter at barnet er født. Og da er del vel heller ikke bra for barnet.... Hva gjør dere?
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 31. mai 2007 #2 Skrevet 31. mai 2007 Ja, jeg slenger meg på her jeg også. Lurer på dette selv.
camosilla Skrevet 31. mai 2007 #3 Skrevet 31. mai 2007 Du skal ikke male når du er gravid! Sørg for ikke oppholde deg der akkuratt når det males, og luft ut etterpå. Det er ikke bra for fosteret at du puster inn disse gassene fra malingen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå