Anonym bruker Skrevet 31. mai 2007 #1 Skrevet 31. mai 2007 ... da sitter lillegutt og gråter fra jeg begynner til jeg er ferdig... :-( Før kunne han ligge på en matte på badet, mens nå som han beveger seg rundt, må jeg ha han sittende i bilstolen. Det er så vondt å høre på, men jeg må jo dusje en gang i blant... Prøver å kun bruke vaskeklut i vasken til vanlig, men må jo få dusjet iblant! Jeg kunne jo gjort det når han sover, men da er jeg bare nervøs for at han våkner, og må slå av dusjen tusen ganger for å sjekke om han gråter, da jeg ikke hører han når jeg har på dusjen. Et par ganger jeg har gjort det når han har sovet, har jeg kommet ut fra dusjen, og han har ligget og grått.. Hva burde jeg gjøre? Bare overse at han gråter de 10 minuttene jeg bruker på å dusje?
Meesah og HattiFnattene♡ Skrevet 31. mai 2007 #2 Skrevet 31. mai 2007 ta ham med eller ta med masse leker. ha dusjdørene åpne så du kan prate med ham og han ser deg
Gjest Skrevet 31. mai 2007 #3 Skrevet 31. mai 2007 Dersom han skulle våkne mens du er i dusjen så får han heller bare grine de minuttene. Det gjør da ingenting. Og tenk som så; tror du han våknet med en gang du skrudde på dusjen eller kan det ha tatt litt tid? Så egentlig kanskje han har grått i 2 min?! 1 min?! Evt, skaff deg babycall! Da slipper du det problemet...
Gjest Skrevet 31. mai 2007 #4 Skrevet 31. mai 2007 Forresten, min baby eeelsker å dusje, ta ham med inn i dusjen da vel?! La han krabber rundt og samtidig bli ren:)
Gjest mammaen til Odin og Tiril Skrevet 31. mai 2007 #5 Skrevet 31. mai 2007 Han dør jo ikke om han ligger å gråter i 10 min=) e var sånn med 1mann oxo, tok han med meg og satt han utenfor dusjen, d gjør e ikke med nr 2, om ho skriker så skriker ho. Ekke barnemishandling! Barnet har d ikke vondt:)
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2007 #6 Skrevet 31. mai 2007 Tror ikke det funker å ta han med i dusjen. Jeg får jo aldri dusjet om jeg må holde han samtidig.... Han krabber ikke enda, kun åler seg fram, så tror ikke det er noe særlig å la han ligge på magen i badekaret mens jeg dusjer.. I og med at jeg ikke har dusjkabinett, kun forheng, så nytter det ikke å ha det dratt ifra heller, for da blir hele badet vått......
Gjest Skrevet 31. mai 2007 #7 Skrevet 31. mai 2007 Hmmm, men dersom du har badekar så kjøp sånt "sete" med sugekopper, så slipper du å holde ham... Men jeg fastholder på, la ungen grine... Han kan da umulig våkne "uregelmessig" hver eneste kveld?!
Gjest Skrevet 31. mai 2007 #8 Skrevet 31. mai 2007 Jeg dusjer mens guttungen sover jeg da.Hver eneste dag.Får nå være grenser for forsaking...når han ligger trygt i senga si går jeg i dusjen og de få gangene han har vært våken når jeg har kommet ut tror jeg ikke han har vondt av.
~mamma~ Skrevet 31. mai 2007 #9 Skrevet 31. mai 2007 En god grunn for å kjøpe lekegrind! Der kan barnet leke og kose seg uten å bli fastspent. (Det er ikke alle som finner seg til rette i grinda, men det er verdt et forsøk :-))
Hyacinth Bucket Skrevet 31. mai 2007 #10 Skrevet 31. mai 2007 Han tåler å grine litt, men skjønner at dusjen blir stressende for deg. Kan du ikke forsøke med vippestol (med leker på, eks. babybjørn sin) eller en babygym på badet mens du dusjer da? Begge deler funker godt her. Jeg legger han gjerne naken på babygymmen. Det elsker han ;-)
Duddlidu Skrevet 31. mai 2007 #11 Skrevet 31. mai 2007 Her er det lekegrind som er det beste Lillegull syntes ikke det var noe særlig i starten, men nå koser han seg stort sett der den tiden det tar å dusje
♥ Mamma'n til go'jenta GRAVID♥ Skrevet 31. mai 2007 #12 Skrevet 31. mai 2007 Er du alene med han eller? Jeg dusjer nemlig bare når samboeren min er hjemme, orker ikke høre på at ho skriker mens jeg er i dusjen...
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2007 #13 Skrevet 31. mai 2007 Jeg er alene med han ja... Så skulle jeg kun dusjet når noen kunne passet på han, hadde det vel blitt dusjing en gang per mnd....... Jeg hadde leker til han når han satt i bilstolen, men det hjalp ikke så mye.. Babygymmen er han ikke så interessert i lengre.. Han vil helst åle seg rundt og se på alt mulig..... Nei, jeg får vel prøve å gjøre det når han sover, og prøve å la være å tenke på at han kanskje våkner opp igjen, så gråter han, så får han bare gråte......(selv om jeg syns synd på han når han gråter slik..)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå