Gå til innhold

Så kom jeg hit jeg også da...

Punktum ;-)

Anbefalte innlegg

For ei drøy uke siden slutta jeg å føle meg gravid (...!), og i går hadde jeg en SA (12.uke). Var på sjukehuset i går kveld for å sjekke, men livmora var tom... Så nå sitter jeg her og er helt utafor. Jeg vet at verden går videre og at vi kan prøve på nytt, men det hjelper ikke i dag. Heldigvis har jeg en helt utrolig samboer og en sønn på 2,5. Så i dag skal jeg prøve å kose meg med dem, og håpe jeg ikke gråter for mye... Den tomme følelsen jeg har (særlig psykisk) håper jeg forsvinner snart, slik at jeg kan komme meg videre...

Fortsetter under...

Uff, det var trist at du mista..og ting ser nok veldigt mørkt ut no, og du har lov å vere lei deg.Hadde sjøl MA i februar, eg var då 20 veker, det var tungt, men no gleder eg meg berre til eg får ei ny spire..

Kos deg masse med samboeren og sønnen dei i dag....

Den tomme følelsen vil nok litt etter litt forsvinne, og du vil finne masse å gle deg over.

klem

Uff så trist og høre. Er veldig urettferdige greier dette. Ingen har fortjent og oppleve sånt.

Man må bare ta tiden til hjelp. Kan ta lang tid men man får prøve igjen senere når man føler seg klar. Ikke lett da man har gledet seg slik i måneder og så plutslig er det borte:(..

Så selv svart på det da jeg mista i starten på mai.. Gråt i dusjen, gråt om natta ,gråt i bilen til jobb..men nå føles det bedre og så er jeg glad det kom ut av seg selv og at kroppen ordnet opp.

Håper du har det bra etterhvert og gråt ut for det hjelper:)

Trøsteklem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...