mortil2? Skrevet 31. mai 2007 #1 Skrevet 31. mai 2007 Hei Lurte på om det er noen der ute som har IKM samtidig som meg. Så kan vi jo vente i lag, evt juble eller gråte i lag.
Solstrålen80 *gutt og jente* Skrevet 31. mai 2007 #6 Skrevet 31. mai 2007 ja samme her,tror jeg om syklusen min er som før etter sa. ( 15.05)
mortil2? Skrevet 31. mai 2007 Forfatter #8 Skrevet 31. mai 2007 Har en sønn på 13 måneder. Et skikkelig sjarmtroll:-) Har prøvd siden han var fire måneder. Ville at de skulle komme tett, men det ser dårlig ut gitt.... Pleier du å ha noen symptomer før ikm? Noen som tyder på graviditet? Jeg føler meg mye kvalm, men tror det er psykisk.
vi blir 5, 25 sept :) <3 Skrevet 31. mai 2007 #9 Skrevet 31. mai 2007 har ei jente på 4 år fra før her...har prøvd ei lita stund...
emporium Skrevet 31. mai 2007 #10 Skrevet 31. mai 2007 egentlig bare første runde etter pille-slutt så jeg har så mye symptomer at det holder, hehe husker ikke åssen det er å ha eggløsning osv så jeg aner ikke hva som foregår i kroppen min. ømme pupper og det stikker her og der, vondt i ryggen og magen hadde bekkeløsning fra dag 1 sist, så jeg er egentlig litt skeptisk til hele svangerskaps-greia. men man må jo lide litt for de små ;O) sist klaffa det på første forsøk - kanskje denne gangen også?
C&L snart m BaBy igjen Skrevet 31. mai 2007 #11 Skrevet 31. mai 2007 første gang for meg. er i 2pp og har ikm rundt 10..føler meg ikke gravid, men har jo ikke prøvd det før så vet ikke hvordan det føles;) Masse synptomer forrige mdr..men kroppen skulle bare "finne seg selv" etter pilleslutt.. Jeg krysser fingre for oss..
mortil2? Skrevet 4. juni 2007 Forfatter #12 Skrevet 4. juni 2007 Hvordan går det med dere jenter? Noen av dere som har merket noen magiske følelser som kan tyde på graviditet i helga???:-) Jeg er fremdeles litt kvalm, men det kan jo også være at jeg tenker på det hele tiden. Jeg krysser fingre for oss alle. Håper dere sier fra når dere vet noe!!! Ha en fantastisk dag og nyt sommeren.
emporium Skrevet 4. juni 2007 #13 Skrevet 4. juni 2007 store ømme pupper og skikkelig vondt i ryggen skal ikke klage over puppene egentlig, har endel topper som sitter ganske fint nå, hehehe har ikke testet eller noe ennå
Veslejenta-klar*for*nr*2 Skrevet 5. juni 2007 #14 Skrevet 5. juni 2007 9 juni her... venter speeent :-D
Veslejenta-klar*for*nr*2 Skrevet 5. juni 2007 #15 Skrevet 5. juni 2007 og så må jeg nevne at jeg har ei datter fra før, hun fødte jeg 14 januar 2007. så hun er snart 5 mnd :-D Ønsker 2 tette Klarer ikke å la være å tenke på å få en liten spire til! :-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå