Gå til innhold

VELKOMMEN TIL TRI MOKI;)


♥lurelure♥

Anbefalte innlegg

Så moro:)

 

Ønsker deg all mulig lykke til, tenk, et lite vidunder i magen din:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann Beredt!!! Tusen takk for det, veldig koselig at du tenkte på meg:-) ja det ble bekreftet igjen 2 dager før ikm at jeg fdaktisk er gravid, og jeg har da termin ca 4 februar. Jeg er nok en av dem som tester tidlig positivt, har alltid fått positivt før ikm . Nå kjenner jeg det på kroppen at noe er på gang kan man si.. Er litt uggen, fort sliten, TRØTT!

Så det er ingen tvil nei! håper bare at jeg slipper den fæle kvalmen og oppkast denne gang....huff! Hadde det med begge gutta, håper det blir ei jente så kvalmen kanskje holder seg unna.. Krysse, krysse!!!

Hvordan går det med deg da BEREDT???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var kvalm helt til uke 16+.... Husker godt det var en mandag jeg spydde sist:) Og da var det jordbær - hehe. Sies av noen det er jenter man blir mest kvalm av, men så dårlig som jeg var kan jeg ikke tro det.... Jeg testet også positivt 4 dager før ikm::))

 

Ellers er alt bra her, babyen sparker hver dag, koselig. Begynner å kjenne litt søvnmønster også:)

 

DEILIG vær nå, greit å være gravid sånn på sommeren (ikke høygravid). Da er det lettere å stå opp om morgenen:)

 

Kos deg med graviditeten, nyt sommeren!!!!!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...