Gå til innhold

Hvem i hulese tror du at du er, Butterfly?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg siterer deg:

nå slapper du av med de sure inleggende, hvis DU vil til GYN, så er det INGENTING legen kan si!!!!!

enten slutter du å snakke her inne, eller så slutter du å være anonym..

-Og dette presterer du å skrive til en anonym som hverken var sur eller frekk, bare rettet på dine feilaktige opplysninger!

Det er faktisk ikke slik at men kan KREVE tidlig ul.

Har man blødninger eller har mistet tidligere, så er det en annen sak.

Det å be noen om å slutte å være anonym ellers kan du slutte å snakke her inne, er jaggu meg frekt! Det er da ikke opp til deg det???

Anonymknappen er her for å brukes, så den som skal skjerpe seg her er faen meg deg!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så enig så enig:)

Skrevet

Det er også frekt å svare surt og grinete på ett innlegg som det ikke engang virker som angår deg..

Praksisen rundt tidlig UL kan faktisk variere fra sted til sted veit du, folk må vel kunne komme med ting de finner ut de føler andre kanskje kan ha nytte av. er ganske mange spm ang tidlig ul...

Det går ann å sile ut info her hvis du ikke føler det er riktig...

Skrevet

Det må vel være lov å rette de opp også? Tror det blir rimelig hardkjør på legekontor/sykehus om alle nygravide begynner å kreve tidlig UL?

Skrevet

takk :)

Skrevet

Bare lurte på en ting butterfly. Har du virkelig ringt rundt til alle disse legekontorene og spurt??? Er ikke det litt flaut da??? Tenk å stakkarsliggjøre seg selv på den måten. Patetisk.

Ser du er veldig ung da, i tillegg er du kanskje umoden for alderen, så det er kanskje forklaringen.

Skrevet

Herregud hvorfor bryr dere dere. Om noen vil ha tidlig Ul så er det vel dems sak og faen ta meg ikke din.. herregud... er da mer patetisk å slenge dritt på nett om det imo ^^

Fordi noen vil ha tidlig ul så betyr det da ikke at alle vil ha det eller føler de trenger det. og ja man kan si ifra hvis man føler at ting som blir skrevet her er feil. men å slenge usakelig dritt er bare teit..

Og så lenge jeg ikke jobber som kontor dame på ett lege kontor føler jeg ikke behov for å bekymre meg for hvor mange telefoner de får. de får sikkert ganske mange andre telefoner om andre ting som sikkert ikke er superviktig eller akutt. men det er da opp til dem å si ja eller nei på sånne hendvendelser...

Skrevet

Litt hormonell i dag. det jeg mente var at noen ting kan man bare la ligge istedet for å krangle om det :)

Skrevet

dems=deres

usakelig=usaklig

kontor dame=kontordame

lege kontor=legekontor

hendvendelser=henvendelser

Skrevet

grunnen til at noen reagerer negativ på anonym knappen er at noen er så jævla svære i kjeften og burde seriøst oppsøke psykologisk hjelp!!!!

Skrevet

Kjære medsøstre...

Nå kom jeg tilfeldigvis innom disse innleggene... Jøye meg så mye styr pga et innlegg. Nå lurer jeg litt på hvor gamle dere er. Og jeg skjønner ikke hvorfor folk blir så irriterte på Butterfly når hun sier sine meninger... Er ikke dette et forum hvor alle kan snakke om alt (helst om svangerskapet)?

Hadde vært fint å heller bruke tiden på å støtte hverandre, og gi hverandre gode råd. De fleste her inne er vel i samme situasjon. Det er såklart hormoner i sving, men kom igjen da!! la jenta være i fred. Hun fikk jo sure bemerkninger fra en anonym og da skjønner jeg at det er litt kjipt å diskutere med noen uten "ansikt", så det var vel derfor hun foreslo at hvis noen har noe å krangle om så stå fram, og ikke vær feig. Det er jo ingen som har noe imot at folk er anonyme, og særlig ikke hvis de er koselige.

Og veldig usakelig å rette på skrivefeil her inne...så det i et tidligere innlegg.. Hehe uff a meg, blir liksom dårlig stemning og lavt nivå her..

Nei jenter, la oss konsentrere oss om det viktige...At det er noen som bor i magen vår og hvordan gjøre det best mulig ut av den "slitsomme" tiden som er foran oss.

Lykke til alle sammen. Ha en fantastisk tid med magen og det kommende barnet.

Ønsker alle alt vel.

Stor og varm hilsen fra meg:)

Skrevet

og ofte tror jeg jammen meg de anonyme svarer seg selv! Patetisk!!

skjerp dere...........!

Skrevet

for ei smørje... nei uff.. velger å ikke blande meg....

Skrevet

på`n igjen :( når skal folk lære at forumet her er for alle...hva noen velger å gjøre er vel opp til hver enkel men tidlig ul er ikke til å anbefale for d kan skape panikk hos noen visst enkelte leger ikke alltid ser hjerte slag o.s.v fordi at d kan være for tidligt å mange går da å bekymrer seg for dette til neste ul time...men for all del oppsøk leger å alt,norge er jo et fritt land :) ha en strålende dag videre..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...