Gå til innhold

Alle anonyme her inne....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, ikke ta dette krenkende eller noe dere som er anonyme, jeg mener så klart ikke alle anonymet nå, og de det gjelder skjønner det sikkert fint selv :)

Jeg har lagt merke til at det er en del sutring/klaging/frekke inlegg osv fra anonyme her...

Hvis dere skal skrive slikt, hvorfor må dere være anonyme!? Redd for å ikke bli likt hvis noen finner ut at det var dere???

Noen her skriver inn for å *lette litt på trykket* og da syntes jeg de skal få lov til dette, og få støtte fra oss andre !=) Men så kommer det altså et sånt surt inlegg fra en hormonsyk der ute... Dette er liksom ikke så gøy, og ganske irriterende... så kan dere som ønsker og slenge dritt, enten holde det inni dere, eller tørre å stå frem!!!!!!!!!!!!!!!!!

=)=)=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, enig der Butterfly, evnt. så kan de tusle over til kranglesiden. :)

Vi får bare prøve å overse de. :)

Skrevet

jeg overser bare =) men merker at på enkelte inlegg, så kan hormonene ta kontroll litt ;) hehe..

Skrevet

Overser du? Hvorfor hisser du deg opp og lager et eget innlegg om det da? Jeg er anonym for at det er et valg jeg har, om jeg vil sidnere med nick eller ikke. Ikke er jeg usaklig heller, jeg skriver kun mine meninger.

Det kunne jeg gjort med nick også, men jeg vil ikke røpe at jeg er gravid enda, og det er vel et valg JEG har?

Hormonene tar visst litt av til deg også Butterfly, som henger deg opp i hva andre mener/skriver.

Skrevet

Sutring/klaging ???????????????

Fordi noen anonyme ikke har samme mening som deg, så er det sutring eller klaging. Hvor dum går det an å bli??? Du slenger jo dritt selv, men det er vel greit så lenge du signerer med nick???? Du bør sjekke fakta før du kommer med påstander.

Hvis jeg vil være anonym, så er jeg det. Det er derfor det er en anonymknapp her. Gå til et annet forum hvor det ikke går an å være anonym, hvis du har et problem med at noen ønsker være anonyme.

Skrevet

skrev ikke at jeg mente alle anonyme, gjorde jeg??

Skrevet

Kjære medsøstre...

Nå kom jeg tilfeldigvis innom disse innleggene... Jøye meg så mye styr pga et innlegg. Nå lurer jeg litt på hvor gamle dere er. Og jeg skjønner ikke hvorfor folk blir så irriterte på Butterfly når hun sier sine meninger... Er ikke dette et forum hvor alle kan snakke om alt (helst om svangerskapet)?

Hadde vært fint å heller bruke tiden på å støtte hverandre, og gi hverandre gode råd. De fleste her inne er vel i samme situasjon. Det er såklart hormoner i sving, men kom igjen da!! la jenta være i fred. Hun fikk jo sure bemerkninger fra en anonym og da skjønner jeg at det er litt kjipt å diskutere med noen uten "ansikt", så det var vel derfor hun foreslo at hvis noen har noe å krangle om så stå fram, og ikke vær feig. Det er jo ingen som har noe imot at folk er anonyme, og særlig ikke hvis de er koselige.

Og veldig usakelig å rette på skrivefeil her inne...så det i et tidligere innlegg.. Hehe uff a meg, blir liksom dårlig stemning og lavt nivå her..

Nei jenter, la oss konsentrere oss om det viktige...At det er noen som bor i magen vår og hvordan gjøre det best mulig ut av den "slitsomme" tiden som er foran oss.

Lykke til alle sammen. Ha en fantastisk tid med magen og det kommende barnet.

Ønsker alle alt vel.

Stor og varm hilsen fra meg:)

Skrevet

Enig med deg, men jeg må bare spørre hvor den sure kommentaren fra anonyme kom fra?

Skrevet

på et annet innlegg :)

Skrevet

peace and harmony.... peace and harmony...

Skrevet

Sender masse fredsduer til dere som krangler så får vi håpe at det hjelper!

Skrevet

Det handler vel i bunn og grunn ikke så mye om hvem som bruker anonymknappen... Frekke og usaklige innlegg burde man kunne unngå på en slik side - uansett hvem de kommer fra. Jeg synes ikke slike innlegg hadde vært noe mer ok selv om personen hadde stått frem med nick. Det hele burde være et ikke-tema.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...