alltidhåp Skrevet 31. mai 2007 #1 Skrevet 31. mai 2007 Hei Rama. Håper du har tid og mulighet til å se litt på meg. Vi har prøvd i 1 år om ikke lenger:( Sambo skal ta sædkvalitetstest 15 juni. Må vi får hjelp tro??? Sist mens var 26 april, og jeg har en syklus på ca 28 dager. Eggløsning var ca rundt 10 mai tror jeg. Det rarr var at bare noen dager etter så fikk jeg smerter nede i venstre side. Akkurat som eggløsningsmerter. Det varte og smertene ble værre. Tenkte at noe var galt. Varte ca 1 uke, og jeg husker sist lørdag veldig godt. Var utrolig sterke eggløsningssmerter.Tenkte at jeg måtte til legen med det her. Var vondt i spesielle stillinger, litt når jeg gikk, når jeg hostet og måtte på do. MEN dagen etter var alt av smerter borte. Rart, ikke sant. Hva kunne dette være??? I uke over ikm i dag. Tok en test i går men den var negativ. Stoler ikke helt på dene testen. Billigtest fra nettet og de har ligget lenge. Kan du se i fremtiden min? Er jeg med barn, ev når og kjønn? Jeg.220477 Han.131175 TUSEN TAKK Klem til deg fra meg
alltidhåp Skrevet 1. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 1. juni 2007 Hei. Har ikke pm jeg..... Hvor ser jeg da????? Sikkert dumt spørsmål. Ser det er mange her inne som skriver på pm. Er det post melding eller ? Må jeg åpne noe eller registrere meg? Gleder meg til å høre fra deg om hva du ser. 8 dager over ikm i dag og ingen mens. Klem og god helg
Gjest Skrevet 1. juni 2007 #6 Skrevet 1. juni 2007 .......hei hei....bare jeg som rører....så mange like nick..... det dukker opp barn......hvor langt fram vet jeg ikke....men det kom som første kort.... ellers rådet kortene deg til å hvile godt....og tenke stategi....i en eller annen sammenheng.....får ikkke opp hva...bare at du skal tillate deg å være litt lur i en eller annen sammenheng.... det dukket opp veldig gode forholdskort....masse toer-kort......fikk neste på følelsen av at du kan få tvillinger....men når jeg spør om bekreftelse....svarer ikke kortene......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå