Gå til innhold

fler som har opplevd dette....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde smurt meg yndlingsbrødet+pålegget i dag, (lenge siden jeg har spist dette, så gledet meg virkelig) men når jeg putta det i munnen, smakte det bare dritt!!! =/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er sånn med sjokolde. Kjøpte en troika for å trøste meg ( blir jo faen ikke slankere utover uansett-tankegangen) og rakk så vidt å åpne papiret før jeg brakk meg... og det som er så godt a... :S

Skrevet

Langt er du på vei Butterfly? Nei ikke merket noe til at dette har forandret seg enda :))

Skrevet

er 9 uker:D

Skrevet

Har desverre samme problem som Tigerlilly, klarer ikke engang tanken på melkesjokolade.....uuuuuuuu kvalmt sug i magen....er det mulig!!!!!

JEG ELSKER SJOKOLADE til vanlig....

Skrevet

jeg og!! ;p Men klarer ikke tanken ;p

Skrevet

Og jeg hev i meg en youghurt i går kveld og fysj a' meg så dårlig!!! Sambo måtte smake på den for å se om den var blitt dårlig. Men neida, den var fin den. Og CornFlakes og sånt? ÆSJ!

Skrevet

Jepp, hadde det sånn med kylling i første svangerskap og med skalldyr i andre svangerskap! Foreløpig har jeg ikke kjent noe nå med nummer tre, men jeg har plutselig fått en akutt lyst på grønne oliven, som jeg aldri har likt før, så det går visst litt begge veier....!;)

Skrevet

JAAAA!!!!

Er sliten av å være kvalm store deler av dagen, og forsøker å friste meg selv med ynglingsmaten. Men når jeg tar en bit smaker det ikke i det hele tatt, og jeg fyser på mat som vanligvis ikke frister meg i det hele tatt!

Merkelig nok er det ikke sjokolade som frister lenger! Er derimot sugen på salte ting (pizza, lasagne etc. Noe jeg aldri spiser ellers). Er bare noen uker på vei, og aner konturene av en formidabel vektøkning allerede...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...