atpåklatt08? Skrevet 31. mai 2007 #1 Skrevet 31. mai 2007 har kommet litt opp fra kjelleren-tårene har i alle fall sluttet å renne hele tiden. På et vis er det godt å ha tatt en avgjørelse om ikke å fortsette-på den adre siden blir jeg småkvalm og uvell hver gang jeg ser en stor mage eller liten baby-de er jo over alt. Jeg er så heldig at jeg har to barn fra før, de begynner å gro til, men 10 og 12 år så trenger de mye oppmerksomhet og oppfølging fra mamma. Så det får jeg i alle fall tid til å gi dem fremover. Det blir fryktelig tomt de ukene de er hos faren..... Det som er litt rart er at jeg føler på en måte at jeg svikter-er litt misslykka fordi vi ikke kan få det barnet sammen som vi ønsker oss-og jeg har fult opp av 40 åringer rundt omkring med små barn eller stor mage-hvorfor klarer de det og ikke jeg. Får legge bort alle sånne tanker-tenke positivt, finne på noe fint sammen med kjæresten min-kanskje i reiser til maldiven og gifter oss kan bruke babyutstyrspengene på det. lykke til videre store klemmer
Dolly Duck Skrevet 31. mai 2007 #2 Skrevet 31. mai 2007 Så bra at du er på vei oppover. Det er utrolig hva vi klarer når vi må! Jeg går selv gjennom å føle meg mislykket, gammel og utgått på dato innimellom. Men så tenker jeg ikke f... om jeg skal gi meg! Som du sier, det finnes mange 40 ++ med baby så dette skal vi klare! Og vi er så heldige at vi har funnet "feilen", så nå SKAL vi klare det. Målet er å lykkes en gang i løpet av sommeren, ikke "neste pp" som det har vært i 1,5 år nå. Det gjør at jeg slapper litt mer av med prosjektet. Ønsker deg lykke til, jeg håper ikke du forsvinner herfra! Du SKAL lykkes, du har klart det før!! Stor klem =)
skifer Skrevet 31. mai 2007 #3 Skrevet 31. mai 2007 Hei Attpåklatt:) Fint du er kommet deg litt igjen,det er en enorm påkjenning å miste så forstår godt kjellerturen din,jeg har jo vært der selv og noen ganger. Kanskje dukker attpåklatten opp helt uventet nå som dere har gitt opp,har jo hørt om mange hvor det har skjedd. Håper du har det godt uansett hva som skjer fremover. Mange klemmer fra Skifer
mamamimmi Skrevet 1. juni 2007 #4 Skrevet 1. juni 2007 Hei, Du er ikke misslykket, men jeg har opplevt lignende som deg. Kunde ikke gå till butikksenteret her, da det bare var fullt med mager og vogner. Men efter flere SA er sitter jeg her, snart 44, og i uke 19. Vi hadde også gitt opp. Jeg önsker så innerlig at selv om dere ikke gir prövinga förste prioritet nå - det er bra -, at du noe sted i hjertet beholder ditt gyldene önske. Det kan lykkes for deg för enn du aner. Stor klem
evigoptimist Skrevet 1. juni 2007 #5 Skrevet 1. juni 2007 Godt å høre at du er på vei oppover igjen! Kanskje bryllupsreise og flytting av fokus gjør underverker for spirelaging..? Lykke til iallefall!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå