Belle&Mini Skrevet 31. mai 2007 #1 Skrevet 31. mai 2007 ....synes det stoffet over magen er skikkelig ubehagelig! Noen som vet et sted som har det?
prøvekluten+3små Skrevet 31. mai 2007 #2 Skrevet 31. mai 2007 *klørsegihodet* men uten det stoffet så er det da vel ingen mammabukse?? er jo det som er hele poenget med disse buksene,ekstra over magen? om du ikke liker det så får du evl heller kjøpe en vanlig bukse i større str og legge kanten under magen da...det gjorde jeg med min første,men veit ikke om jeg akkurat vil anbefale det fremfor mammabuksene;o)
Moder'n-2 Skrevet 31. mai 2007 #3 Skrevet 31. mai 2007 Jeg har hørt noen påstå at enkelte buksemodeller med lavt liv kan brukes til gravide. Selv liker jeg bukser med superhøyt liv, så jeg har ikke testet det ut, men det er kanskje en mulighet?
prøvekluten+3små Skrevet 31. mai 2007 #4 Skrevet 31. mai 2007 jo,er jo en mulighet,men som sagt,vil ikke anbefale den egentli...for blir som regel å stramme veldig over blæra når man setter seg,og så blir man jo barmaga da med mindre man har veldig lange gensre
Vestlandske meierier A/S Skrevet 31. mai 2007 #5 Skrevet 31. mai 2007 har noen knebukser iallfall med strikk i sidene på vero moda, mammabukser alså, bare uten den strikken over magen:)
Guttemamma x 3 Skrevet 31. mai 2007 #6 Skrevet 31. mai 2007 Mama-licious og Boobs har bukser som går under magen. Du må ha litt hofter/lår for at de skal ha noe å "henge" på.
Belle&Mini Skrevet 31. mai 2007 Forfatter #7 Skrevet 31. mai 2007 takk for svar. Har de fra vero moda,men trenger fler enn 2 Bare litt sol og sommer så kan man gå i kjoler o.l.
fru Senilix Skrevet 31. mai 2007 #8 Skrevet 31. mai 2007 2wear har også bukser som går under magen, og det finnes et salgs bellybelt man kan feste over smekken slik at man kan bruke sine vanlige bukser. Må kanskje ha en litt lang topp over.....
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2007 #9 Skrevet 31. mai 2007 kan du ikke bare brette ned det stoffe da? eg gjør det.. bruker vell genser som går rett over. så det er jo ingen problem..
endelig-vår-tur:) Skrevet 31. mai 2007 #10 Skrevet 31. mai 2007 hei. vet du hvor man kan få kjøpt dette "belly-belt"? skal til oslo i helgen, og tar sikkert en tur til Hellerudsletta på messe, kanskje de har det der...? jeg bur ikke så enkelt til i landet, så mammaklær er ikke det letteste en får tak i... ikke stilige billige klær og bukser med lange ben iallefall (må ha innerbenslengde minst 85cm) . Skal tråle hovedstaden når jeg har anledning:) så om noen har tips til billige fine klær i oslo, så gi et pip:)
fru Senilix Skrevet 31. mai 2007 #11 Skrevet 31. mai 2007 Har dessverre ingen anelse om butikker som har disse beltene, men fant en på nettet: alexi.no. Kan jo godt være de har disse beltene på messa også. Lykke til i letingen, bukser er ikke enkelt uansett mage eller ikke synes jeg.
Miss Cat Skrevet 31. mai 2007 #12 Skrevet 31. mai 2007 Har noen venninner som har kjøpt lave bukser med strikk i livet på Vero Moda. Vært å prøve. Skjønner godt hva du mener:-)Har selv kjøpr bukser på Vero Moda. 3stk, og de sitter på meg. Men nå har jeg ikke blitt super stor enda, da.
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2007 #13 Skrevet 31. mai 2007 Har kjøpt en sånn bukse på H&M...ser ut som en vanlig bukse, bare den er bred over magen siden det er en mammabukse. Ikke noe stoff altså. Reguleres med et strikk bak som festes med knapper. Fant den i fjor, så vet ikke om de har den nå, men de finnes altså!:-)
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 31. mai 2007 #14 Skrevet 31. mai 2007 Jøss...blei visst anonym. Men kom på at det var en piratbukse, og ikke langbeina.
gladbaby Skrevet 31. mai 2007 #15 Skrevet 31. mai 2007 Vanlige bukser med belly-belt fungerer bare en stund. Det blir ikke brukbart i lengden. 2wear har noen kjempegode bukser som går under magen. Siden de er laget for gravide, blir det ikke stramt og vondt slik som vanlige lave bukser blir. Anbefales!
vero:o) Skrevet 31. mai 2007 #16 Skrevet 31. mai 2007 får bokser med bare en smal strikk,det har jeg...både dongeri å annet stoff...kjøpt det på en butikk som heter lavida... de har masse fint...åsså ser ikke klæra ut som typiske mammaklær...
snuske♥2 Skrevet 31. mai 2007 #17 Skrevet 31. mai 2007 slike belter dere snakker om har de på polarn o pyret i enten sort eller hvitt. Ellers liker jeg også de buksene med bred strikk oppe fra vero moda!
white lady Skrevet 1. juni 2007 #19 Skrevet 1. juni 2007 Jeg har sett mammabukser som ser ut som vanlige bukser, med unntak av at det er en slags "glippe" på ca 5-10 cm i veldig elastisk tøystoff, et sted på siden langs linningen. Jeg husker desverre ikke hvor jeg kan ha sett det, men prøv Polarn O Pyret, eller Den Kule Mage, eller andre nisjebutikker. Tviler på at det er sånt på f.eks h&m. Selv så bruker jeg bukser med lavt liv og en tunika over...går greit enda, er 5 og en halv måned på vei.
Bdancer Skrevet 2. juni 2007 #20 Skrevet 2. juni 2007 Bik Bok pleier ha bukser med veldig lavt liv... sånne stoffbukser og joggebukser også i tillegg til olabukser
<3 Mamma til 3 <3 Skrevet 2. juni 2007 #21 Skrevet 2. juni 2007 Ville bare fortelle at det jeg syns er både stilig og behagelig å gå med når det er varmt ute som ikke er mamma klær,men som fint kan brukes til det,er tights og en lang singlet over,sånne som er litt løse over magen og går ned til lårene. og sko som passer til:joggesko med ankelsokker eller slipperser (som jeg kaller det) sånne som ikke har hæl bak,som du bare stikker foten i. er veldig in nå,mye å velge mellom.
4blir5 Skrevet 2. juni 2007 #22 Skrevet 2. juni 2007 Jeg har kjøpt mammabukser på H&M, dongeribukser, de har stoff over magen, men jeg tok vekk sømmen helt øverst slik at de ikke ble så stramme øverst. Men det kan jo bli litt varmt med stoffet over magen nå til sommeren
Dragemor Skrevet 3. juni 2007 #23 Skrevet 3. juni 2007 Jeg har kjøpt mamma-linbukse på lindex som ikke har stoff over magen! Vet ikke om alle lindexbutikker har mammaklær, men i tønsberg så hadde de det i alle fall! Det er veldig godt å ikke ha stoff over magen når man går i t-skjorte eller singlet ;o)
elimor Skrevet 5. juni 2007 #24 Skrevet 5. juni 2007 Det er en fransk butikk som heter 1et1font3 (1+1=3) som også har nettbutikk (kan også leses på engelsk), som har ganske bra utvalg av bukser med lavt liv: http://www.1et1font3.com. Ellers har H&M shortser med lavt liv, jeg kjøpte en i helgen!
06,07 og spire nr 3 i 2010 Skrevet 5. juni 2007 #25 Skrevet 5. juni 2007 Det finnes masse mamma bukser uten soff over magen. Men med et regulertbart strikk i siden:) veldig bra. Men har ikke sett det her i norge,men vil tro det finnes. Jeg var p åshopping i London og der har dem MASSE mammatøy..Utrolig kjekt. fikk 3 bukser og en tights for 600 kr der borte. anbefales å dra dit ja:) Jentetur
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå