Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 31. mai 2007 #1 Skrevet 31. mai 2007 Det er vel helt normalt og spotte litt under svangerskapet.. Men jeg blir litt nervøs likevel.. Er ikke mye da.. Noen som vet hvorfor man spotter under svangerskapet? Og er det noen andre som gjør det også?
Mamma'n til Martin & Mille :) Skrevet 31. mai 2007 #2 Skrevet 31. mai 2007 hørt at dette er vanlig, så lenge det ikke kommer masse da?? og store klumper sammen med smerter??
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 31. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 31. mai 2007 nei, er heldigvis bare litt.. har hatt mensmurringer hele tiden, men det er vel livmoren og sånn som vokser og strekker seg.. Og de siste dagene har jeg begynt å få smerter i korsryggen, spesiellt når jeg har sittet en stund... Krysser fingrene for at det ikke er bekkenløsning som er på vei... Da får jeg noen fine månder fremover ja..
Mamma'n til Martin & Mille :) Skrevet 31. mai 2007 #4 Skrevet 31. mai 2007 Tror ikke du får bekkenløsning i 1. trimester ? går det ann ? men hvis spottinga ikke gir seg, hadde jeg ringt legen for å få en UL =)
MissUlv ~ ♥ 2 vakre barn ♥ ~ Skrevet 31. mai 2007 #5 Skrevet 31. mai 2007 kan ha noe med at det blir litt skjørere "oppi der" når man er gravid.. Jeg har spotta bittelitt lyserosa i dag, og er litt nervøs selv.. Men trøster meg med at da jeg opplevde SA, fossblødde jeg og hadde rier, og jeg er laaaaaaaaaaaaaangt unna det nå
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 31. mai 2007 Forfatter #6 Skrevet 31. mai 2007 Jo da... Man kan nok få det... Bekkenløsning altså... Dama til en jeg kjenner fikk bekkenløsning når hun var 2 månder på vei... Og hun måtte sykemeldes, for hun hadde slike smerter at hun ikke klarte jobben..
Tigerlilly84 Skrevet 31. mai 2007 #7 Skrevet 31. mai 2007 Har spotte 3 ganger med flere dagers mellomrom. Men ikke noe vondt i det hele tatt.. Når jeg hadde MA fikk jeg skikkelig vondt, nei dette føles bare anledes, er jo kanskje bare en halv teskje med lyst blod i mengde på papiret... Men skal til legen for henvisning til Ul i dag. legen min er redd jeg skal gå og engste meg så da ville han at jeg skulle få litt ro i sjela.. Snill da Men det skal jo vokse fort inni der så er vel ikke så rart man blør litt...
GuriGuri Skrevet 31. mai 2007 #8 Skrevet 31. mai 2007 Jeg har hatt en liten uke med dette selv. Brunaktig, litt grumsete. Men iallfall nå er det vekke. Snakket med legekontoret når jeg skulle bestille meg time og de sa der at det er veldig vanlig og ikke noe farlig så lenge det ikke er friskt blod, mye og evt med smerter. Er selv 6+2.
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 31. mai 2007 Forfatter #9 Skrevet 31. mai 2007 Tusen takk. Godt å få roet nervene litt. Er bare sånn lysbrun grumsete utflod med meg, så regner med at det bare er fordi ting vokser og strekker seg fort der inn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå