Gå til innhold

hvilken kalkulator skal jeg stole på !?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her på BIM, når jeg logger inn, står det "du er nå i din 9.ende graviditetsuke", ig det er jo regna ut ifra termin... men i følge mensen og termin, er det 8+4 idag !?

Hvilken skal jeg stole på ?? =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

du er i din 9 uke,8+4, når du er 9+0 er 9 fullgåtte uker.skjønner? så da blir d 9+1 ,du er i din 10 uke men ikke fullgått...

Skrevet

skjønte ikke helt jeg? hvor mange uker er det til jeg er 12 uker da?

Skrevet

hjelp... ;p

Skrevet

Du hopper over til 2. tri når du er 12 + 1, står lit om det i headingen for 1.tri her. :)

Så når du er 11+5 f.eks, så er du i din 12 . uke, mens når du runder 12 tallet, og blir 12 + 1, så er du jo over 12 uker, og dermed i din 13. uke. :)

Skrevet

Så jeg er i den "sikresonen" om 3 uker med andre ord!??!!? =)

Skrevet

Ja, om 3 uker og 3 dager.. Når du er 12 +1 :)

Skrevet

Du er i den "sikre sonen" når du har gått 12 uker, altså 12+1. Du er da i den 13. uke. Det blir vel 3 uker og 4 dager.

Skrevet

da er jeg jo lengre på vei en jeg trodde=)

Bekymret meg veldig for SA og MA, men det har begynt å roe seg litt mer nå =) når jeg fant ut at det bare er 3 uker igjen :) og Alle sympt. er her enda, og jeg har ikke blødd:)

Langt er du på vei egentlig QOTR ? (orket ikke skrive hele niket) ;)

Skrevet

Ja, si det.. Jeg vet ikke helt, men jeg er i min 7. uke tror jeg... 6+ et eller annet.. hehe.. Vet ikke datoen for når jeg hadde mens sist, men vet sånn ca når jeg hadde festeblødning. :)

Så håper å få en tidlig ul for å få vite termin da. :)

Skrevet

Ja, 3 uker og 4 dager ja.. hehe... liten tenke feil bare, er jo 7 dager i uken.. Ikke 6.. hehe.. Litt trøtt og slapp for tiden ja.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...