Gå til innhold

Da jenter, var den endelig min tur!!!!

madammen med tulla og fødeklar

Anbefalte innlegg

hei hei... er nå er enda.. hahah

hun vil ike ut enda, men riene har vertfall roet seg så jeg får vile mye.. sikkert bare stille før stormen. Men nå er det snart på tide at hun kommer!!

men har vert godt for både kropp og sjel å få vile litt. nå er jeg helt klar og full av energi tilå få ut prinsessen. Så i dag ksla jeg bare ligge på sfaen eller i senge til hun det begynner å ta skikklig i disse riene!!

hvordan går det med deg da tigern?

ps. det komemr MASSE brunt slim nå ( sorry for detaljene) og det betyr jo at det begynner å skje ting inni der:))))

Fortsetter under...

du nå kommer jeg snart å drar henne ut av deg:P uff stakkars deg, men bra du får litt hvile mellom dag, kan ikke være så godt å gå sånn:S

brunt slim er ett bar tegn vel:)

går bra her, sitter med halsbrann og hovne føtter og misunner deg som snart skal føde:)

jeg vil ha han uuuuuuuuuuuuuuuuuuuut!!!!:) hehe

huff føler med deg..:( er ikek kjekt å sitte å åvente.. men gullgutten kommer nok snart han og!!!!

Jo slim er bra... hehehe pappa sier at i dag er dagen, så får stole på han som vet best!!! hehe

huker ikke om jeg skrev i går at ENDELIG var vognen min kommet.. fikk den i gr så nå står den så fint i stuen klar til lille marie.. den er så fiiiin... har redd på dynen og lagt til med teppe osv.. hengt opp en leke osv..

det hjalp ikke så mye på tålmodigheten.. men mne...

fikk litt mer ro i sjelen nå som alt er på plass.... er bar elille gullet som mangler nå!!

åååååååå gleder meg son til å bli ferdig med disse smertene og får treffe engelen min!!!

tusen takk:)))

du går inn på en terminkalkulator her på forsiden eller på babyverden, så skriver du inn første dag av siste menstruasjon, og dager syklus, så regner den det ut!!!

Lykke til.. akkurat funnet ut at du er gravid??

ha en flott dag du og!!!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...