GÃ¥ til innhold

Da jenter, var den endelig min tur!!!!

madammen med tulla og fødeklar

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt smerter i hele natt.. nå har jeg rier som varer ca 45 sekunder og med ca6 min mellomrom!!

ENDELIG skal jeg kanskje få føde.. håper jeg klarer meg innenfor mai mnd!! YOHO....

føden ba meg vente til de varte ca 1 min og med 5 min mellomrom..

Nå har jeg tatt en deilig dusj og skla prøve å ryddde litt her slik at det ser noenlunde ut når jeg kommer tilbake!!!

dere må heie på meg.. gruer meg..

men tenk at jeg kanskje får treffe tulla mi om noen timer..:)))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

næææh det er jo skikkelig føderush om dagene jo:):) endelig skal du få ut jenta di din heldiggris:):):) åååh spennende:):) klem og masse lykke til:)

Skrevet

åååååååååå dette tar tid.. nå her det roet seg igjen... var hos jm, hun sendte meg på kontroll på føden, alt var fint.. riene målte ca 40% aktivitet.

nå har jeg sovet en time og helt rooooolig!!! håper ikke det går over nå..::( huff huf....

Skrevet

ååååååååååååååååååå løp en tur, jogg, vask kopper hva som helst:D:D:D skla ikke ha noe av at det stopper nei!!!:)

Skrevet

huff hadde jeg bare orke.. må vel bare komme i gang med noe... men.. huff er så sliten....

men nå er det helt stille:((((

må vel bare gjøre neo...

kanskej vaske badet... :((((

Skrevet

heeh neida.. de vil ikke:( men hvordan går det med deg da? lekker du noe mer??

Skrevet

de skal.. jeg tvinger dem for tenk!!!:)

nei virker ikke sånn, eller altså er rimelig bløtt dær men siden det er klart farge og det er ,masse liv i magen så får jeg bare anta det er utflod..:)

hadde noen uidentifiserte ondter i magen i går som jeg syntes var ekkle , men de gikk bort:P

ifølge menstermin så er jeg fødeklar i dag:P hehe

Skrevet

eeyyyh pus er det noe føding på gang???????:D *krysser fingrene for det*

Skrevet

hey,,..

nei ingen føding her.. det roet seg helt ned.. men nå er det på gang igjen.. er nede i alt fra 3-5 min mellomrom på riene, men de varer bare i ca 50 sek..

men det ser ut som om det går fortere nå.. håper det.. men reiser ikke opp på føden igjen nå før jeg VET at det haster!!! hvordan har du det da?

Skrevet

faen du skulle jo ikke være hær å svare, du skal bli mamma nå du;)

satser på at du vralter deg avgåre og føder jenta snart da;)

jeg sitter hær med føtter som flytebrygger og lurer på hvor det ble av de trivelige murringene som jeg alltid ønsker skal bli noe mere enn murringer:P

Skrevet

ja jeg vet,, men det går unna nå så satser på at det skjer i løpet av natten....

håper du snart kommer etter snart,, men litt er det kanskje greit å vente... hihiih

Skrevet

åå ville bare sende litt fødestøv**************************************************************

******************** + litt til:))))

Har visst menstermin i dag jeg også tigern..hehe..er hvertfall ikke lenge igjen for noen av oss:P wuuhuu

Skrevet

og da mente jeg altså at jeg er fødeklar i forhold til menstermin..:)

Snakk om å være i tååååka,haha

Skrevet

hheh det er bra, skjønte den;)

Tuuuusen takk for fødselstøv. ringte nettopp føden, hun ba meg vente litttil, nå nermer de seg 1 min og kommer med under 5 min mellomrom. men jeg ønske rå være hjemme så lenge som mulig så hun ba meg vente til de var under 4 min...

Skrevet

å så gøy, snart er du mamma:)

så kult, da har vi menstermin samtidig vi da 22 juni?:)

hehe jeg vil han skal komme nå, jeg er såååå tung og full av vann:(

Skrevet

huff sender noen rier over til dere.. håper dere ikke er så langt unna dere heller!!! stå på jenter.. sammen skal vi få mange nydelige barn.. hahhha

¨

Skrevet

tar gjerne imot noen jeg ass:D ååh sukk du er så heldig som snart har henne i armene dine *grine en rørt tåre*:D

Skrevet

jaaaskal ikke klage... det er litt av en smerte men er nok verdt det.. nå er de opp i 7 min mellomrom igjen.. men varer 1 min og er jæ... vonde..håper ikke det dabber av igjen nå...

Skrevet

nei vi skal ikke ha noe av at de dabber av !!!! hun skal ut hun nå for tenk:):)

Skrevet

HERRE GUD.. MAN SKULLE IKKE TRO DET VAR MULIG... DET ROET SG NED IGJEN I NATT.. DE HAR LAGT MED CA 7-'15 MIN MELLOMROM I NATT.. FY FAEN ALTSÃ…...

nåer de nede i 7-8 min og over 1 min varighet.. men nå gjør de så vondt at jeg vet snart ikke hva jeg gjør!!!

har jo bare holdtpå i 28 timer...:(((((((

¨nåer det nok i dag skal hun ut!!! skal ikek prøve å sove et minutt, det er da alt går til helvete med riene...

(beklager det stygge språket.. men er vel lov å være litt stygg i munnen ;)))

Skrevet

Da gjør jeg et nytt forsøk.. reiser på storken og ksal føde;9

Har regelmessige VONDE rier og begynt å blo litt, eller brunt slim..

Så nå kommer jeg ikke tilbake før den jenten er ute!!!!!

Dere må heier på henen så hun finner veien.. hehhehe

Ha en fin helg alle sammen....

Skrevet

lykke til, krysser alt jeg har for ar hun snart er ute:):):)

Skrevet

HAHAAAHAHHAHAH

jeg er søren meg hjemme igjen,.. ingen åpning.. bare til å kom seg hjem å sove-- nå orker jeg ikke flere turer opp der før jeg føder.. skal ha hun halvei utenfor før jeg drar opp igjen..

men jm sa vertfall at hodet var så langt nede som det kunne komme og at nå var det bare åpning som manglet.. men jeg var ikke i fødsel og dette kunen ta daaaaaaaaaaaaager!!

Helvete altså!!

(unnskyld)

Skrevet

nei fy faen det dær er seigpining jo, jeg streiker, vil ikke føde allikevel om det kan dra ut sånn:=0

sukk da skal jeg krysse fingrene for at den åpninga kommer sigende hos deg:) det må jo bli snart vel:) kanskje du er i gang nå å, er jo en stund siden du skrev det ser jeg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...