Gå til innhold

Tildlig UL til under 100,- =)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leser om mange her som betaler 1000-2000 kr for en tidlig UL.. Dette er jo drepende dyrt =/

Lite tips, finn en GYN. som driver priv. og MÅ ha rekvisisjon fra lege for å kunne få time, (de fleste har dette) da koster UL ca. 50 kr :)

Skal på mandag, Birgitte Benthien på Bekkestua i Bærum, hun er utrolig flink :) og hvertfall, fikk helt sjokk når hun sa at det bare kosta 35 kr :) Trodde det kosta mer =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytt ;p

Skrevet

Jøss det var billig! Må bestille Ul snart for vet ikke hvor langt jeg er på vei :)) Takk for tips

Skrevet

Tror du virkelig du får tidlig UL bare for at du ikke vet hvor langt du er på vei???

Skrevet

Det er ingenting som hindrer deg i å få en tidlig UL, nå må du slappe av anonym :) jeg snakket med leger i går, og de sa at hvis du vil ha en rekvisisjon, så får man det !=)

Nå syntes jeg seriøst du burde slappe av..

Til deg som ønsker å vite hvor langt du er på vei: Ikke bry deg om inlegget til anomyn her, jeg kan GARANTERE deg at hvis du snakker med legen din, får du en rek. til GYN :)

Skrevet

Det koster ingenting å gå til en lege som får refundert via trgdekontoret når man er gravid. De 35 kr er nok bare for evt bildet. Det er opp til fastlegen om han vil henvise til gynekolog eller ikke, så det er ikke noe krav å få tidlig ultralyd. Var selv på for tidlig ult lyd (6,5 uker), og de kunne ikke se hjerteaktivitet. Tror jeg hadde spart meg for en ukes bekymring hvis jeg ikke hadde gått.

Skrevet

nå slapper du av med de sure inleggende, hvis DU vil til GYN, så er det INGENTING legen kan si!!!!!

enten slutter du å snakke her inne, eller så slutter du å være anonym..

Skrevet

Syns dessuten du er litt vel påståelig. Har lest om mange her inne som ikke har fått tidlig ultralyd selv om de ønsker det.

Skrevet

Ikke skarpeste kniven i skuffen skjønner jeg. Har ikke tenkt på at det er forskjellige anonyme. Man har like rett til å skrive selv om man er anonym. Du bør i alle fall holde deg til fakta, og ikke komme med usanne påstander.

Skrevet

vel, i følge alle de uendelige legekontorene jeg snakket med i bærum og oslo i hele går, så var det ikke noe problem :)

Skrevet

Fint at du på vegne av alle fastlegene her i landet kan garantere at alle kan få henvisning til gynekolog, og tidlig ultralyd da.

Skrevet

Hehe, godt svart, anonym:-)

Noen liker å være litt viktige her inne skjønner du.

Skrevet

Herregud, slapp av!!!!!!!!!!!!!!! sier d sånn som jeg opplevde det, nå må dere seriøst slappe av her inne...

Dere er bare noen hormonsyke snerpete kvinner som ikke klarer og holde kvalmen inne!!!!!!!!!!!!!!!!!! sorry så direkte, men sånne mennesker gjør meg KVALM!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Det er jo DU som er hormonsyk og snerpete!

Er jo ingen som har svart på en måtte som skulle tilsi at du skal kalle noen for det.

Tror du må slappe av litt selv, jeg

Skrevet

Må du skrike så fælt? Du må da tåle at noen kommer med innvendinger på det du skriver? Det er mange som ikke får tidlig UL, samme hvor bekymret de er.

Og selv om jeg ikke er anonym selv, kan vi da ikke nekte andre å bruke anonymknappen?

Skrevet

Jeg gidder ikke å gjemme meg bak anomym knappen da jeg føler meg rimelig anonym på nett anyway.

Jeg fikk tidlig ul 2(!!!!!!!)ganger første gangen jeg var gravid fordi jeg var usikker på termin.

Denne gangen har jeg hatt noen små blødninger og skal ha tidlig ul for å berolige meg, siden MA sitter såpass friskt i minne.

Var ikke noe problem å få tidlig Ul på sykehuset, men så har jeg en kjempe grei lege.

Og hvis noen vil betale for å få ro i sjela har vel f... ikke dere noe med det.

Hvis Butterfly vil gi ett godt tips så er det vel jammen meg hennes sak, skjønner ikke hvorfor dere gidder å legge inn masse dritt her.

Det er en krangle side her.bruk den!!!

Skrevet

Det er vel ikke helt det som er saken her da.

Fint at du fikk tidlig UL; men å påstå at ALLE får det, og ikke se selv at man ikke kan uttale seg på vegne av alle legekontor i landet, er vel litt drøyt!

Skrevet

Nei, er ikke sånn alle steder. det er sant.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...